Lánchíd mellett: ohh, nem itt lesz nekem irodám… Vagy mégis!?

Egy menő, döbbenetesen jó helyen lévő iroda nem mindig megfizethetetlen. Van például a Lánchíd lábánál is olyan szolgáltatott iroda, ahol akár egy-két fő részére is bérelhetünk saját, dedikált irodát, igen sokrétű szolgáltatással, meglepően elfogadható áron, igen rugalmas feltételek mellett!

Gondolkodott már azon, hogy mi tesz igazán különlegessé egy irodát? Igen-igen, leginkább talán a lokáció, azaz az elhelyezkedés. Mert hát irodát minden méretben, kialakításban és minőségben lehet bérelni Budapesten. Ám olyat, amely közvetlenül a Lánchíd lábánál van… No, olyat bizony nagyon keveset!

Hirdetés

Egy igényes és agilis kis, innovatív vállalkozás, vagy éppen egy külvárosi helyszínen működő középcég sokszor gondolni sem mer arra, hogy ilyen kiemelt helyen legyen irodája. Mondjuk ilyen helyen fogadja kiemelt ügyfeleit, vagy épp egy ilyen ponton legyen a székhelye. Pedig aki nyitott szemmel jár, az tudja: jobban odafigyelnek az ügyfelek is egy olyan vállalkozásra, amely kiemelt környezetben, egyedi miliőben, ilyen helyszínen található (a képen a zöldeskék ablakokkal ragyogó épületről van szó, a hídtól kicsit balra a pesti oldalon…)

Ha éppenséggel egy tárgyalóra van szüksége az embernek és nem szeretne irodát igénybe venni, itt akár egy órára is van lehetősége bérelni, a videokonferencia hívásra is alkalmas, magas technikai felszereltségű és szélsebes internettel ellátott tárgyalókban. Itt minden álom valósággá válik – ráadásul a belváros szívében – húzza alá az üzemeltető.

Ráadásul manapság nem is légből kapott elképzelés egy „földi halandó” vállalkozásnak mindez. Hogyhogy? Hát azért, mert létezik az úgynevezett szolgáltatott iroda, ahol dedikált, saját szobát, szobákat lehet bérelni már egy-két, de akár 10-20, illetve 30-50 alkalmazottnak is.

Ráadásul elképesztően rugalmasan változtathatók a feltételek: ma csak egy vagy két ember, de két hónap múlva egy 10-20 fős projekt? Nem gond, a szolgáltatott irodák (serviced offices) modellben erre is van megoldás.

Egy, sőt mindjárt két ilyen irodahelyszínt (a Roosevelt tér mellett a Bank Centerben is több emeleten jelen lévő) iroda-kiadó cég ügyvezető partnerével – Fehér Attilával – beszélgetve az embernek meg is jön a kedve arra, hogy béreljen.

Attila neve már ’trend’ lett a szolgáltatott iroda piacán. Egy márka, egy fémjel. Mi a titka? Egyszerű: egyesített két merőben ellentétes területet: a hotelt és a vele járó vendégszeretetet illetve az irodát és a vele járó üzleti életet. A legnagyszerűbb dolgot, amit valaha is “hordozni fog a szíve alatt a szolgáltatott irodapiac”: az iroda-hotelt.

Mert nem csak a Roosevelt tér ezen irodahelyszíne, miliője, luxus szintű, ötcsillagos kialakítása a vonzó. Hanem az is, hogy itt tényleg saját irodám lehet, nem kell mással osztozni. Elég hacsak egy laptoppal besétálok az irodámba, az összes többi szolgáltatást (fénymásolás, posta, nyomtatás, fűzés, laminálás, szkennelés stb.) biztosítják számomra! Kulcsra zárhatom a szobám, ha nem vagyok itt. A recepció viszont mindig itt van, ha pedig székhely-szolgáltatást is kérek, akkor a cég pecsétjén, emailjein és webes felületén ott viríthat az igen elegáns székhely cím: Roosevelt tér…

Ilyenkor persze a többség hátrahőköl, hogy bizonyosan csillagászatiak az árak. De erről szó sincsen, hiszen nem kell az irodapiacon megszokott legalább 200-300 négyzetmétert kibérelni, szóval jellemzően egy belvárosi átlaglakás kibérlésénél is olcsóbban juthatunk egy sokkal kényelmesebb 1-2-3 fős megoldáshoz. Nem is szólva arról, hogy nem is összevethető egy lakásiroda egy „ötcsillagos hotel” kényelmét, eleganciáját és panorámáját-kilátását nyújtó irodaháznál.

Szedjük is pontokba egy irodahelyszín előnyeit:

– Lokáció, lokáció, lokáció – ilyen helyen csak a legigényesebb cégeknek, vállalatoknak van irodájuk – vagy legalábbis korábban így volt…

– Nem szükséges 300-500 négyzetmétert sok-sok évre kibérelni! Itt akár pár négyzetméter, akár 1-2 fő számára is bérelhető kis iroda. Egy nagyobb cég egy-egy kisebb részlege is ide költöztethető, amely az ügyfelek exkluzív helyen történő fogadása, vagy a prémium munkaerő megtartása miatt is szempont lehet. (A HR-ben is egyre nagyobb a jelentősége az irodák helyszínének, minőségének.)

– Rugalmasság: projekt alapon is szervezhetők ilyen helyszínre csapatok, a létszám dinamikus változásával változhat a bérelt terület nagysága. Felfelé és lefelé is. Ez a rugalmasság a COVID szülte bizonytalanság, a rengeteg home-office esetén elképesztően jól jön.

– A bérbeadó kiemeli azt is, hogyha az ügyfél nem szeretne személyesen befáradni megnézni az irodákat, itt mindig szívesen rendelkezésre áll valaki, aki egy virtuális túrán bemutatja a business centert. A szerződést is van lehetőség digitálisan aláírni, illetve a fizetés a kiállított számla mellett csak egy gombnyomással történik. Itt igazán biztonságban tudhatja magát az ember!

– Rugalmasak a feltételek, de mégsem Co-Working helyről van szó! Ahogy említettük: saját, dedikált, kulcsra zárható irodát kap minden ügyfél! (A vírusfertőzések kockázatait is csökkenti ez a megközelítés!)

– Miliő – nem csak jó helyen van, de egy ötcsillagos hotel minőségét nyújtják az igen széles körű szolgáltatások. A fogadótér, az állandó recepció, a csúcsminőségű anyagok, bútorok, terek, mind-mind a csomag részei. A kellemes, ugyancsak csúcsminőségben felszerelt konyhák használatában benne foglaltatik a minőségi kávék és teák korlátlan fogyasztása.

– Nem csak rugalmasan változtathatók a költségek, de az elszámolás is egyszerű, például a bútort sem kell megvenni és a kávé-tea költségekkel sem kell bajlódni, a fix havi díjban minden benne van, és az elszámolhatóság is jóval egyszerűbb így.

– Kérhető székhely-szolgáltatás is, ami mindenben megfelel az e téren szigorított törvényeknek, a cégnek mégis a belváros legjobb pontjára bejelentett címe lehet!

– Nagyobb cégekkel olyan szerződést is köt a kiadó, miszerint rendelkezésre tart X helyet, munkaállomást például arra az esetre, ha cég irodáját fertőzés gyanúja, vagy hasonló nem várt esemény esetére ki kell üríteni.

“Én arra ösztönzök mindenkit, hogy aki térben és időben rugalmas feltételekkel, exkluzív környezetben szeretne teljesen felszerelt és bútorozott irodát bérelni Budapesten, vagy a jelenlegi irodájával és az ott kapott szolgáltatásokkal nem elégedett, az mindenképpen látogasson el hozzánk és hallgassa meg mit tudunk kínálni. Biztos vagyok abban, hogy aki nálunk bérel irodát vagy tárgyalótermet akár pár órára, akár hosszútávra, az egy pozitív élménnyel fog távozni” – zárja a beszélgetést Darázsdi Szabolcs, a House of Business Értékesítési és Marketing managere.

A cikk a House of Business támogatásával készült.

 

Körülbelül ilyen “luxus-életérzése” lehet egy modent üzletasszonynak egy ilyen extra irodaban… Bár ebben a menyasszonyi ruhában azért nem az igazi egy projekt kapcsán netezni 😉
© 2020 (v150.202005)