Új név, új arculat, új célok: a Duna House Group mostantól DH Group néven folytatja működését. A megújulás nemcsak kozmetikai változás – hanem egy új korszak kezdete, amelynek célja, hogy a vállalat Európa vezető pénzügyi és ingatlanközvetítő cégcsoportjává váljon.
Új név, új identitás, új szint
A DH Group (korábban Duna House Holding Nyrt.) új weboldallal (www.dh.group) és friss arculattal lép be a nemzetközi porondra. A vállalat 1998-ban családi vállalkozásként indult, majd 2003-tól Magyarország legismertebb ingatlanközvetítő hálózatává nőtte ki magát. Azóta a Duna House már négy országban, több mint 5 ezer szakemberrel dolgozik, és bevételének 70 százaléka külföldről érkezik.A pénzügyi közvetítői szegmensben elért sikereknek köszönhetően a tiszta EBITDA több mint 80%-át már nem az ingatlanközvetítés, hanem a pénzügyi szolgáltatások adják.
„Túlmutatunk a magyar márkán”
„A névváltoztatás nem pusztán vizuális frissítés, hanem stratégiai állásfoglalás. Cégcsoportként már rég túlnőttünk a magyar Duna House branden, hiszen a Credipass, a Metrohouse és a Primse.com márkák is hozzánk tartoznak. A DH Group névben megmaradt a Duna House öröksége, de ma már egy nemzetközi pénzügyi óriáscsoportot jelöl” – mondta Guy Dymschiz, a DH Group társalapítója és vezérigazgatója.Rekordév, rekordnövekedés
A cégcsoport 2024-ben csúcsévet zárt, és 2025 első két negyedévében is rekordokat döntött. A Budapesti Értéktőzsde prémium kategóriájában jegyzett vállalat részvényárfolyama stabilan emelkedik, amit az olasz és lengyel piacok erős fellendülése és a magyar Otthon Start Program is fűt. Ez utóbbi rekordszintre emelte az ingatlan- és hitelpiaci keresletet, és hamarosan a tranzakciószámokon is meglátszik majd.Merész, de reális célok 2029-ig
A DH Group következő öt évre szóló növekedési stratégiája ambiciózus, de megalapozott: • Megháromszorozzák a core EBITDA-t – a 2024-es 11 millió euróról 2029-re 32,9 millió euróra. • 2–4 új európai piacra lépnek be, és 3–5 stratégiai akvizíciót is terveznek. A vezetőség már most több befektetési tárgyalást folytat Európa-szerte.A Duna House névből nemzetközi márka születik
A hivatalos cégnévváltozásra a november végi közgyűlésen kerül sor, ahol a részvényesek határozatban szentesítik az új identitást. A cél világos: a Duna House-ból született DH Group nemcsak a magyar ingatlanpiac ikonja marad, hanem Európa egyik legmeghatározóbb pénzügyi és ingatlanközvetítő szereplőjévé nő.Egy korszak lezárul, egy új történet indul
A Duna House neve örökre beírta magát a magyar ingatlanpiac történetébe, a DH Group pedig most Európa-szerte újraírja a jövőt. Az új név nemcsak egy logóváltás – hanem egy vízió, amelyben a magyar gyökerekből kinőtt cégcsoport nemzetközi sikertörténetté válik.
Lakást keresel Otthon Starttal? Nézz szét az Ingatlantájoló kínálatában!