Ingatlanmix

Nevet vált a Duna House – új korszak indul a legendás ingatlancég életében!

Új név, új arculat, új célok: a Duna House Group mostantól DH Group néven folytatja működését.

Megosztás:

Új név, új arculat, új célok: a Duna House Group mostantól DH Group néven folytatja működését. A megújulás nemcsak kozmetikai változás – hanem egy új korszak kezdete, amelynek célja, hogy a vállalat Európa vezető pénzügyi és ingatlanközvetítő cégcsoportjává váljon.

Új név, új identitás, új szint

A DH Group (korábban Duna House Holding Nyrt.) új weboldallal (www.dh.group) és friss arculattal lép be a nemzetközi porondra. A vállalat 1998-ban családi vállalkozásként indult, majd 2003-tól Magyarország legismertebb ingatlanközvetítő hálózatává nőtte ki magát. Azóta a Duna House már négy országban, több mint 5 ezer szakemberrel dolgozik, és bevételének 70 százaléka külföldről érkezik.

A pénzügyi közvetítői szegmensben elért sikereknek köszönhetően a tiszta EBITDA több mint 80%-át már nem az ingatlanközvetítés, hanem a pénzügyi szolgáltatások adják.

„Túlmutatunk a magyar márkán”

„A névváltoztatás nem pusztán vizuális frissítés, hanem stratégiai állásfoglalás. Cégcsoportként már rég túlnőttünk a magyar Duna House branden, hiszen a Credipass, a Metrohouse és a Primse.com márkák is hozzánk tartoznak. A DH Group névben megmaradt a Duna House öröksége, de ma már egy nemzetközi pénzügyi óriáscsoportot jelöl” – mondta Guy Dymschiz, a DH Group társalapítója és vezérigazgatója.

Rekordév, rekordnövekedés

A cégcsoport 2024-ben csúcsévet zárt, és 2025 első két negyedévében is rekordokat döntött. A Budapesti Értéktőzsde prémium kategóriájában jegyzett vállalat részvényárfolyama stabilan emelkedik, amit az olasz és lengyel piacok erős fellendülése és a magyar Otthon Start Program is fűt. Ez utóbbi rekordszintre emelte az ingatlan- és hitelpiaci keresletet, és hamarosan a tranzakciószámokon is meglátszik majd.

Merész, de reális célok 2029-ig

A DH Group következő öt évre szóló növekedési stratégiája ambiciózus, de megalapozott: Megháromszorozzák a core EBITDA-t – a 2024-es 11 millió euróról 2029-re 32,9 millió euróra. 2–4 új európai piacra lépnek be, és 3–5 stratégiai akvizíciót is terveznek. A vezetőség már most több befektetési tárgyalást folytat Európa-szerte.

A Duna House névből nemzetközi márka születik

A hivatalos cégnévváltozásra a november végi közgyűlésen kerül sor, ahol a részvényesek határozatban szentesítik az új identitást. A cél világos: a Duna House-ból született DH Group nemcsak a magyar ingatlanpiac ikonja marad, hanem Európa egyik legmeghatározóbb pénzügyi és ingatlanközvetítő szereplőjévé nő.

Egy korszak lezárul, egy új történet indul

A Duna House neve örökre beírta magát a magyar ingatlanpiac történetébe, a DH Group pedig most Európa-szerte újraírja a jövőt. Az új név nemcsak egy logóváltás – hanem egy vízió, amelyben a magyar gyökerekből kinőtt cégcsoport nemzetközi sikertörténetté válik.

 

Lakást keresel Otthon Starttal? Nézz szét az Ingatlantájoló kínálatában!

avatar

Az Otthontérkép Magazin az ingatlanpiac és lakáskeresés világában nyújt értékes információkat, útmutatásokat és inspirációt olvasóinak. A magazin cikkei nemcsak a legújabb ingatlanpiaci trendeket és híreket dolgozzák fel, hanem lakberendezési tippeket, befektetési tanácsokat és építkezési ötleteket is kínálnak. Az Otthontérkép Magazin célja, hogy segítse az olvasókat a tudatos lakásvásárlásban, -bérlésben, valamint otthonaik kényelmes és stílusos kialakításában.