Last minute a Balatonnál! Már csak néhány érhető el a mindössze 15 milliós, közvetlen vízparti apartmanokból!

Ahogy beköszöntött az új év, a balatoni nyaralópiac meg sem várta a tavaszt, rögtön felpörgött, és tapasztalható, milyen sokan próbálják már most megvenni leendő nyaralójukat. Most last minute jelleggel 15 millióért is akad vízparti apartman Balatonberényben!

Érthető a felpörgés, hiszen mindenki arra számít, hogy most még valamivel olcsóbban juthat hozzá egy balatoni üdülőhöz, szerencsésebb esetben akár egy vízparti ingatlanhoz. Persze az árak még így sem alacsonyak, hiszen a közvetlen vízparttal rendelkező nyaralókért, vagy akár csak üres telkekért is rengeteget elkérnek.

A különálló, családi házas kis nyaralók a vízparton különösen drágák, és a fenntartásuk is jóval drágább és időigényesebb, ezért egyre többen keresik az elmúlt években épült vagy épp épülőben lévő új építésű projektek apartmanjait.

Ezek az apartmanok általában nem túl nagyok, de ahhoz pont elegek, hogy egy szállodai szoba kényelmét nyújtsák, anélkül, hogy a szállásfoglalással minden évben nekünk kellene bajlódnunk. Ráadásul anyagilag is jobban járunk, ha befektetünk egy ilyen apartmanba, hiszen annak ára az évek során megtérül. Ha pedig mégis hamarabb eladnánk, akkor is jó üzletet köthetünk, mert a közvetlen vízparti ingatlanok nem veszítenek az értékükből, sőt nagy valószínűség szerint még jelentős értéknövekedéssel is számolhatunk a későbbiekben.

Az ilyen projektekben azért is kényelmes vásárolni, mert legtöbb helyen a takarítást, karbantartást is biztosítják az év nagy részében, amikor nem tartózkodunk az ingatlanban, így nem kell rendszeresen odautaznunk, hogy az ingatlant karbantartsuk, mint egy magánház esetében. Ráadásul ezeket az apartmanokat könnyen ki is adhatjuk, amikor épp nem nyaralunk, és a legtöbb projekt üzemeltetője ezt akár meg is szervezi helyettünk.

Bár a legtöbb ilyen beruházás helyszínén található ugyan medence az udvaron, az külön szerencsés helyzet, és jelentős értéknövelő tényező, ha ezen felül még közvetlen vízparttal és saját stranddal is rendelkezik a terület, és mi kényelmes lesétálhatunk az apartmanunkból telken belül, akár mezítláb a Balatonig.

Az ilyen projekteket természetesen szinte már nagyítóval kell keresni, és még így is örülhetünk, ha találunk egy eladó lakást valamelyikben. A most épülő projektek között talán nagyobb eséllyel találunk még eladó apartmant, de ne nagyon számítsunk arra, hogy bármelyiket 20-25 millió forint alatt megkapjuk.

Kivéve persze, ha kivételes és megfelelő helyen keresgélünk: Balatonberényben, a Keszthelyi-öbölben elhelyezkedő nyugodt, maximális kikapcsolódást nyújtó településen ugyanis most épül a StrandPark Ingatlanfejlesztési projekt II. üteme, ahol akad még néhány eladó apartman 15 millió forint körüli áron.

A beruházás közvetlenül a Balaton partján valósul meg, így valóban rendelkezik saját stranddal és ezen felül egy hatalmas ősfás parkkal is, így nemcsak a fürdőzés és a napozás szerelmesei, de azok is kikapcsolódhatnak, akik inkább az árnyékban pihennének, vagy más szabadidős elfoglaltságot keresnek. A saját strand további előnye pedig, hogy nemcsak strandbelépőre nem kell költenünk, de a strandcuccot akár még éjszakára is kint hagyhatjuk, nem kell mindennap magunkkal cipelnünk.

Az apartmanok kisgyermekes családok számára is ideálisak, ugyanis egy elkerített részen gyermekmedence és játszótér is várja majd őket, és egyedülálló módon gyermekfelügyelet is igényelhető majd. Az apartmanok kedvező áruknak köszönhetően ráadásul a Babaváró Hitelből is megvásárolhatóak kis kiegészítéssel, ha ezt az összeget arra fordítanánk, hogy gyermekeink részére befektessük.

A StrandPark apartmanjai tehát saját célra és befektetésnek is ideálisak, méghozzá egész évben, hiszen már a Balatonon sem korlátozódik a szezon kizárólag a nyárra, és az apartmanok rendkívül gazdaságosan fűthetőek is, melyet a melegvíz ellátással együtt akár távolról wifi segítségével is szabályozhatunk. A fogyasztás pedig egyedi mérőórák alapján kerül elszámolásra, így biztosan csak annyit kell majd fizetnünk, amennyit mi vagy bérlőink valóban el is használtak.

Aki a téli időszakban látogat ide, nyugodtan hozhatja a korcsolyáját, míg ősszel és tavasszal a környék kirándulóhelyei nyújtanak kikapcsolódást, de a közelben elhelyezkedő Hévíz és Zalakaros gyógyfürdői, valamint a szintén közeli Keszthely kulturális programjai egész évben várnak.

A karbantartás, kertgondozás problémájával pedig egyáltalán nem kell foglalkoznunk, ugyanis ezt a társasház üzemeltetője biztosítja, és igény szerint teljeskörű bérbeadási szolgáltatást vagy belső takarítást is kérhetünk.

Az apartmanok ráadásul az új évben is teljesen ÁFA kockázat nélkül vásárolhatóak meg, ugyanis vételáruk teljesen tárgyi adó mentes, azaz nem tartalmaz ÁFÁ-t! Ezeket az előnyöket már sokan felismerték, és vásároltak maguknak apartmant a StrandPark projekt II. ütemében. Most különösen érdemes még időben jó döntést hozni mindazoknak, akik mindezeket az előnyöket szeretnék kihasználni, és érdemes időben lépni is, ugyanis az ingatlanoknak már közel 90%-a elkelt, így már csak néhány apartman maradt, és a tavasz közeledtével egyre nagyobb az érdeklődés irántuk.

A cikk a StrandPark ingatlanfejlesztőjének megbízásából készült.

Mfor.hu legfrissebb cikkei

Megint célba talált az Ukrán Biztonsági Szolgálat Oroszországban

Ez történt ma az orosz-ukrán háborúban és ahhoz kapcsolódóan.

Sóhajtottunk egy nagyot, mikor megláttuk a forintárfolyamot

Gyengült a forint a főbb devizákkal szemben szerdán kora estére a bankközi devizapiacon reggelhez képest.

Brüsszel elfoglalása helyett kemény üzenetet kapott Strasbourgból Orbán Viktor

Jókora többséggel szavazta meg az Európai Parlament utolsó ülése az újabb lesújtó állásfoglalást Magyarországról.

Nem figyelek a kampányra, megrögzött Fidesz-szavazó vagyok - megmondták a magukét a választópolgárok

Berúgták a kampányt a pártok, gyűlnek az ajánlások, egyre durvábbakat mondanak egymásra a szemben álló felek. Hogyan bírják ezt az emberek? Kiderül a videóból.