Aki keresett már irodát, pontosan tudja, mennyi szempontot kell összehangolni mire meglesz az igazi. Ezek közül néhány (mint például a lokáció) azonnal egyértelmű, más szempontok esetében (mint például a szolgáltatások) hosszabb utánajárást igényel, mire tisztán látjuk a lehetőségeinket.
Irodaválasztásnál alapvetően a következő fő szempontokat szoktuk mérlegelni:
Lokáció: mennyire jó az adott irodaépület megközelíthetősége, milyen tömegközlekedési lehetőségek állnak rendelkezésre, milyen szolgáltatások érhetőek el a környéken
Méret: mekkora alapterületre van szükségünk
A bérleti díj vagy ár
Rezsi költségek, négyzetméterárak mellett fontos figyelembe venni a rárakodó plusz költségeket is, mint az üzemeltetés vagy éppen a parkolóhelyek költsége
Infrastruktúra: megfelelő minőségben állnak-e rendelkezésre a munkánkhoz szükséges infokommunikációs szolgáltatások, elég robosztus-e az internet
Szolgáltatások: milyen szolgáltatásokat nyújt az irodaház, milyen minőségben?
Biztonság: ezt a kérdést két szempontból is vizsgálni kell. Megfelelel-e az épület a dolgozókat veszélyzető biztonsági kockázatok (például: tűzeset) szempontjából, illetve mennyire biztonságos a beléptetés, és garantált-e az ott tárolt tárgyi és szellemi javak védelme
Parkolás: megfelelő parkolási lehetőségek állnak-e rendelkezésre a munkatársak és ügyfelek/vendégek számára
A fenti szempontokat nem könnyű összehangolni, ezért is ragadta meg a figyelmünket egy új hirdetés: a XI. kerület jó közlekedésű részén - a Szerémi és a Kondorosi út sarkán - vált elérhetővé egy
403 négyzetméteres
, második emeleti, iroda, amelyet ráadásul kivételesen jó áron hirdetnek.
A
Szerémi Business Park irodaház
elhelyezkedése kiváló, autóval és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető, hiszen az 1-es, 17-es-, 19-es, 41-es, 47-es, 56-os villamosok megállója is a közelben van, illetve étkezési és bevásárlási lehetőségek is fellelhetőek a környéken.
Az irodaház kiemelten biztonságos, körülkerített, védett területen helyezkedik el, a gépkocsibehajtó automata sorompóval működik, így illetéktelenek nem jutnak be, amiről a 24 órás porta és biztonsági szolgálat is gondoskodik. A parkoló egyaránt alkalmas személy- és tehergépkocsik fogadására.
Az árak az átlagnál kedvezőbbek, a havi nettó bérleti díj négyzetméterenként mindössze 12 euró/nm, a rezsi költsége (üzemeltetés) is csak 2 euró/nm, személyautók számára egy parkolóhely 45 euró/hó, teherautónak pedig 70 euró/hó.
A
most felszabaduló 403 négyzetméteres, jó állapotú iroda
közvetlenül kapcsolódik a lépcsőházhoz, melyet természetesen lifttel is elérhetünk. Egy nagyobb (200 négyzetméter) központi térből és több, 15-40 négyzetméter közötti önálló irodából és tárgyalóból áll.
Ha tehát Ön egy frekventált elhelyezkedésű, biztonságos irodaterületet keres elérhető áron, érdemes megnéznie ezt a remek lehetőséget.