Pénz

Befogadó munkakörnyezet = elkötelezett munkaerő – ez alapozhatja meg egy cég sikerét!

A vállalatok sikere rengeteg tényezőn múlik, de kétségtelen, hogy a legtöbbet maguk az alkalmazottak tesznek hozzá

Megosztás:
A vállalatok sikere rengeteg tényezőn múlik, de kétségtelen, hogy a legtöbbet maguk az alkalmazottak tesznek hozzá. Azaz egyáltalán nem mindegy, hogy milyen munkaerőt talál egy cég, és a legjobb szakemberek megtalálásához és megtartásához egyáltalán nem mindegy, hogy mit tud nyújtani számukra.

A Randstad immáron 20 éve készíti el évről-évre a Workmonitor felmérést, mely a világ munkaerejének véleményét vizsgálja. Ez a világ egyik legnagyobb felméréssorozata ebben a műfajban. A legfrissebb kutatás most rámutatott arra, hogy a világ munkaereje minden eddiginél jobban szeretne olyan szervezet tagja lenni, ami befogadó és sokszínű munkahelyet teremt, melynek az értékrendjével azonosulni tud, és amelynek világos társadalmi és környezetvédelmi vállalásai vannak. A munkavállalók ma már az egész világon úgy gondolják, hogy a cégnek, aminek dolgoznak, képviselnie kell azokat az ügyeket, melyekben ők hisznek mind a társadalmi igazságosság, mind a környezeti tudatosság terén.

A pandémia alatt világossá vált, hogy a dolgozói élmény kulcsfontosságú a munkaerő eredményességének és elégedettségének fenntartásában és kiterjesztésében. Azok a vállalatok, amelyek biztosítani tudják ezt munkavállalóik számára, számíthatnak arra, hogy alkalmazottaik elkötelezettek lesznek, ami kiemelten fontos a cégek számára. Ugyanis a Deliotte szerint az elköteleződés 56%-kal emeli a munkahelyi teljesítményt, 50%-kal csökkenti az elvándorlás esélyét és 167%-kal növeli a munkáltató ügyféltámogatottságát (NPS), míg a betegszabadságok 75%-kal csökkennek. Azaz jelentős mértékben nő a munka hatékonysága, és ezáltal a cég sikeressége is.

A felmérés arra is rámutatott, hogy ez az igény különösen a 18-24 évesek körében jellemző, majd folyamatosan gyengül az idősebb korcsoportokban. Az 55 évnél idősebb válaszadóknak például már csak kevesebb, mint fele mondana fel, vagy nem fogadna el egy állást, ha úgy érzi, hogy ott nem lehet a szervezet része, vagy a szervezet értékrendje nem egyezik az övével társadalmi és környezetvédelmi kérdésekben és a cég nem tesz erőfeszítéseket fenntarthatósága növelése érdekében.

Mindezekből egyértelműen látszik, hogy ma már minden vállalatnak kiemelten kell foglalkoznia a társadalmi és környezetvédelmi kérdésekkel és a dolgozói élmény megteremtésével. És ha ez megvan már csak a megfelelő munkaerő megtalálására kell koncentrálnia, aminél mi sem egyszerűbb, ha a megújult Jobinfo.hu-n hirdet.

A Jobinfo.hu közel egyéves fejlesztés során újult meg. Hogy miért érdemes itt hirdetni? Ezt most két percben és négy pontban összefoglaljuk Önnek, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban találja meg új munkatársát, felesleges költségek nélkül.

  • Releváns jelöltek + employer branding. Egyszerre.
A Jobinfo.hu-nak havonta 120.000 látogatója van. Előttük emelik ki hirdetését cége logójával a weboldal legaktívabb területein (pl. állástalálati oldal), ezzel maximalizálva cégének ismertségét, és a jelentkezések számát. Ráadásul álláshirdetését könnyen megtalálják azok, akiknek releváns az Ön ajánlata, ugyanis egyedi kulcsszavakkal és keresztszűrésekkel (pl. német nyelvtudás + 5 év tapasztalat + home office igény nélkül) lehet az állások között keresni, így az Ön ajánlata pontosan olyan embereket ér el, akik az Ön ajánlatát keresik.
  • Moduláris és hatékony hirdetési csomagok
A Jobinfo.hu-n hatékonyságnövelő szolgáltatásokat is tud igényelni, (pl. extra Facebook kampány, vagy extra hírlevél kiküldés). Ráadásul ezeket a szolgáltatásokat tetszés szerint állíthatja össze, így a meglévő tapasztalata, vagy igényei szerint a Jobinfo.hu csapatának tanácsai alapján nagyon egyszerűen és gyorsan, valamely kiegészítő szolgáltatást bevetve teheti még hatékonyabbá álláshirdetéseit, új csomag vásárlása nélkül.
  • A legfrissebb önéletrajz-adatbázis
Itt található Magyarország egyik legfrissebb (kevesebb, mint egy éve épített), 19.000 fős önéletrajz-adatbázisa, ahol akár kulcsszavak alapján is kutatnak Önnek releváns jelölteket.
  • Megújult statisztika és hirdetési csomagkezelés
Átláthatóbbá tettük a nagyobb (több hirdetést tartalmazó) csomagokat, így egy pillantás alatt felmérheti, hogy adott csomagjában még hány hirdetési lehetőség van. Álláshirdetéseit így egyszerűen kezelheti és módosíthatja és hirdetéseinek statisztikáit is egy helyen tekintheti meg.

Ezen kívül még sok extrával, gyors ügyfélszolgálattal, mennyiségi kedvezményekkel és lelkiismeretes hozzáállással is várja a Jobinfo.hu csapata.

 

Lépjen be, vagy regisztráljon fiókjába, és találja meg a következő munkatársát.

 

További újdonságok várhatók 2023-ban!

És ezzel még nincs vége, ez a megújulás csupán az első lépcsőfok a Jobinfo.hu történetében, ugyanis a következő hónapok során további új funkciókkal jelentkeznek Partnereik részére, úgymint:

  • A Jobinfo.hu kereshető önéletrajz adatbázisa, amelyben Ön az igényei és elvárásai alapján kutathatja fel a legrelevánsabb jelölteket a több ezer fős friss adatbázisból
 
  • Egyedileg szabályozható licitrendszer, amely segítségével Ön tetszőleges időszakban és feltételekkel emelheti ki álláshirdetését
 
  • Saját céges aloldal, ahol a nyitott pozíciók adatai mellett bemutathatja cégének értékeit és előnyeit.
 

Lépjen be, vagy regisztráljon fiókjába, és találja meg a következő munkatársát.

avatar

Az Otthontérkép Magazin az ingatlanpiac és lakáskeresés világában nyújt értékes információkat, útmutatásokat és inspirációt olvasóinak. A magazin cikkei nemcsak a legújabb ingatlanpiaci trendeket és híreket dolgozzák fel, hanem lakberendezési tippeket, befektetési tanácsokat és építkezési ötleteket is kínálnak. Az Otthontérkép Magazin célja, hogy segítse az olvasókat a tudatos lakásvásárlásban, -bérlésben, valamint otthonaik kényelmes és stílusos kialakításában.