Persze, mondhatjuk, hogy nincs olyan, hogy tökéletes, de abban azonban egészen biztos, hogy megegyezhetünk, hogy egy remek ingatlanhirdetés eladja az ingatlant. Sok esetben pedig azt tapasztalhatják a tulajdonosok, hogy hiába töltöttek fel egy minőségi hirdetést, a vevők sajnos nem keresik őket. Ilyenkor jön a dilemma, hogy hogyan lehetne ez még jobb, hogyan vonzhat be még több érdeklődőt a hirdetés vagy csak úgy egyáltalán hogyan tovább? Ne aggódjon, ez sokszor egyszerűbb, mint gondolná és mi segítünk Önnek, hogy a lehető leghamarabb adjon tovább az eladó ingatanán!
A szakemberek tanácsait megfogadva 4 kulcsfontosságú tényezőre kell koncentrálni:
- Célmeghatározás
- Megbízhatóság
- Figyelemfelkeltő hirdetés
- Mindenre kiterjedő tájékoztatás
1. Célmeghatározás
Az ingatlan paramétereit figyelembe véve érdemes átgondolni, hogy elsődlegesen milyen az a vevőkör, akiknek az ingatlan a leginkább megfelelő lenne. Tehát egy 30-35 m2-es garzont nyilvánvalóan nem ajánlunk egy nagycsaládosnak és egy pályakezdő fiatal se fog nagy valószínűséggel egy többszobás luxus házat megvásárolni. A környék és az ingatlan előnyei alapján meg kell határozni egy célcsoportot, akik garantáltan jól fogják érezni magukat az aktuális ingatlanban és ennek mentén kell személyre szabni a hirdetést.
2. Megbízhatóság
Egyrészt lényeges, hogy csakis hiteles információkat osszunk meg az ingatlanról. Hazudni nem érdemes, mert előbb-utóbb úgyis kiderülnek a turpisságok és a jogi következményeket ajánlatos elkerülni, hacsak nem akarunk plusz köröket futni a bíróságokon.
Másrészt a megbízhatóság olyan szempontból is jelentőséggel bír, hogy milyen hirdetői felületet választunk. Értelemszerűen olyan portálokat kell kiválasztani, ahol nagy a látogatottságszám és a szolgáltatások azt segítik elő, hogy minél hamarabb új tulajdonos élvezhesse az általunk hirdetett ingatlant. Szerencsére Magyarországon több ilyen is megtalálható és ezek közül is kiemelkedő az Ingatlantájoló, ami gyors és egyszerű kezelőfelületével a felhasználók és a látogatók kényelmét szolgálja.
Az Ingatlantájolót azért is célravezető választani, mert a feltöltés ingyenes és csupán pár percet vesz igénybe. A feltöltéssel pedig abban a pillanatban nem is egy, de azonnal két oldalon is megjelenik a hirdetése, az ingatlantajolo.hu és az otthonterkep.hu felületén. A regisztrációt követően van lehetőség hirdetői csomagok vásárlására, amikkel megnövelheti esélyét az eredményes eladásra. Ezzel pedig rá is térünk a következő pontunkra.
3. Figyelemfelkeltő hirdetés
A mai digitális világban már nem is úgy fogalmaznánk, hogy előny, de sokkal inkább elvárás, hogy minőségi képeket töltsön fel a tulajdonos, hiszen ez az első, amit meglát minden érdeklődő a találati listákat görgetve. Különösen a kezdőképre érdemes figyelmet fordítani, mert ha az nem egy vonzó otthon képét sugározza, ahova öröm költözni, akkor nagy eséllyel még csak rá se fognak kattintani a hirdetésre.
Ha már egyszer megfogtuk a vevők figyelmét, akkor meg is kell tartani az érdeklődést, ezért a fotók a lehető legjobb minőségben, jó fényviszonyok között készüljenek, a rendelkezésre álló tereket minél jobban bemutatva. Manapság már lehet élni a videós bemutatással is, ha igazán egy következő szintre szeretnénk emelni az élményeket.
Az Ingatlantájolón a hirdetői csomagok választásával olyan plusz szolgáltatásokat is igénybe vehet, amellyel a további 6 partneroldalunkon is hirdethetjük az ingatlanát, illetve akár a Facebook hirdetés lehetőségével is élhet. Lehet választani a 30, 60 vagy 120 napos csomagot is, de aki kissé bizonytalan lenne, mégis kipróbálná, azoknak erősen ajánljuk a 14 napos csomagot.
Ami különösen nagyszerű az Ingatlantájoló szolgáltatásai között, hogy a versenytársakhoz képest egyedülálló módon még egy cikket is írathat az ingatlanáról. Tapasztalt és szakértő újságíró munkatársaink felkeresik Önt és Önnel egyeztetve készül a cikk, amit az Otthontérkép Magazin felületén közzéteszünk. Ezt a cikket ráadásul a partneroldalainkon is hirdetjük, így további potenciális vevőket képes elérni a hirdetésével.
4. Mindenre kiterjedő tájékoztatás
A képek mellett ne feledkezzen meg a hirdetés leírásáról sem, hiszen míg a képek megragadhatják a figyelmet, a leírás meggyőzheti az érdeklődőket, hogy fel is keresse a tulajdonost és személyesen is megtekintse az ingatlant. Mindenképpen legyen szó a környékről, a közeli szolgáltatásokról, az ingatlan legfontosabb paramétereiről, a pozitívumokról és a már fent említett célcsoportról, akinek ajánlanánk az ingatlant.
+1. Idő- és energiabefektetés
A szakértők tanácsai mellett még egy dolog megkérdőjelezhetetlenül igaz, mégpedig az, hogy a hirdetésünkkel foglalkozni kell, és bizony a belefektetett idővel és energiával lesz egyenesen arányos a hirdetés sikeressége. Az Ingatlantájoló megannyi szolgáltatása között bőven lehet válogatni, amik elősegítik, hogy minél nagyobb érdeklődőkörhöz eljusson az eladó ingatlanának híre, és a legjobb az egészben, hogy igen kedvezően lehet ezekhez hozzájutni.
A 3 szintű licitrendszer különösen az a lehetőség, amit nem érdemes kihagyni.Nálunk az a szerencsés helyzet áll fenn, hogy minden regisztrált felhasználó egyenlő esélyekkel indul
azért, hogy a találati listák legjobb pozícióját megszerezze, ehhez pedig nincs más dolga, mint krediteket vásárolni, amikkel licitálhat a hirdetésére. A legtöbb kredittel licitált hirdetések jutnak a keresések során az első helyekre, legyen szó alapértelmezett, sorbarendezett vagy területi rendezésről.
Az euróban hirdetés szintén rendelkezésre áll, ami azért is hasznos, mert ezzel is elősegíti, hogy még több érdeklődőt bevonzzon.
A külföldiek előszeretettel látogatják az oldalt és vesznek ingatlanokat Budapest belvárosában, a Balaton parton, valamint a határ mentén. Ugyanakkor a legnagyobb előnye az euróban hirdetésnek, hogy ezzel az árfolyamveszteséget is elkerülheti. Az Ingatlantájoló rendszere a Magyar Nemzeti Bank napi árfolyamadatait felhasználva váltja át az ingatlanok árát forintból euróba, és az ár szerinti listázás során is függetlenül kezeli a pénznemeket, így garantáltan megtalálható lesz a hirdetése a különböző keresési feltételek mellett is.