Pénz

Ez a tökéletes ingatlanhirdetés titka!

Na jó, tökéletes valójában nem létezik, de a jelenlegi kínálati piacon törekednünk kell rá, hogy hirdetésünk legalább megközelítse a tökéleteset annak érdekében, hogy ingatlanunk minél hamarabb gazdára találjon

Megosztás:
Na jó, tökéletes valójában nem létezik, de a jelenlegi kínálati piacon törekednünk kell rá, hogy hirdetésünk legalább megközelítse a tökéleteset annak érdekében, hogy ingatlanunk minél hamarabb gazdára találjon.

A siker érdekében az alábbi 5 kulcstényezőre kell koncentrálni:

  • Célcsoport meghatározása
  • Ár meghatározása
  • Megbízhatóság
  • Figyelemfelkeltő hirdetés
  • Idő- és energiabefektetés

Célcsoport meghatározása

Az ingatlan paramétereit figyelembe véve érdemes átgondolni, hogy elsődlegesen milyen az a vevőkör, akik várhatóan a leginkább érdeklődnének az ingatlan iránt. Tehát egy 30-35 m2-es garzont nyilvánvalóan nem ajánlunk nagycsaládosoknak, ahogyan egy luxusingatlant sem ajánlunk pályakezdő fiataloknak. A környék és az ingatlan előnyei alapján kell meghatározni a célcsoportunkat, és ennek mentén kell személyre szabni a hirdetést.

Ár meghatározása

Ha megvan a célcsoport, akkor a környék, az ingatlan egyedi adottságai és természetesen a célcsoportunk alapján határozzuk meg a kínálati árat. Mindez persze nem könnyű, és ha az alapján tájékozódunk, hogy más, a miénkhez hasonló ingatlanokat mennyiért hirdetnek a környékünkön, akkor könnyen előfordulhat, hogy túlárazzuk eladó ingatlanunkat. Ha bizonytalanok vagyunk, érdemes lehet inkább szakértő segítségét kérni. Ha pedig később úgy látjuk, hogy nem jelentkeznek a vevők, érdemes árat csökkenteni. Különösen, hogy az Ingatlantájoló forradalmian új Árfigyelő szolgáltatásának köszönhetően, minden érdeklődő, aki Hirdetésfigyelőt állított be, naponta értesítést kap az általa beállított szűrési paramétereknek megfelelő új hirdetések megjelenéséről és a korábban feltöltött ingatlanok árváltozásáról is. Így a csökkentett ár hírével 24 órán belül elérhetjük a célcsoportunkat.

Megbízhatóság

Ha valótlant állítunk, az előbb vagy utóbb úgy is kiderül, ezért sem a hirdetésben, sem később az érdeklődőknek ne hazudjunk az ingatlanról. Egyrészt, ha a ház mutatása során derül ki valami, akkor elvesztettünk egy vevőt, és még az időnket is fecséreltük azzal, hogy olyan valakinek mutattuk meg a házat, aki az adott hiba miatt nem is hajlandó megvenni. Másrészt fontos tudnunk, hogy az eladott ingatlan után kellékszavatossággal felelünk, azaz, ha az adásvételt követően derül ki a vevő számára, hogy valamit elhallgattunk, akkor jogi következményekkel is számolhatunk.

Másrészt nemcsak az a fontos, hogy mi megbízhatóak legyünk, hanem az is, hogy egy megbízható hirdetési felületet keressünk. Érdemes olyan hirdetési portált választani, ahol nagy a látogatottságszám és a szolgáltatások azt segítik elő, hogy minél hamarabb új tulajdonos élvezhesse az általunk hirdetett ingatlant. Az Ingatlantájoló épp ilyen oldal, ami gyors és egyszerű kezelőfelületével a felhasználók és a látogatók kényelmét szolgálja.  

Az Ingatlantájolót azért is célravezető választani, mert a feltöltés ingyenes és csupán pár percet vesz igénybe. A feltöltéssel pedig abban a pillanatban nem is egy, de azonnal két oldalon is megjelenik a hirdetésünk, az ingatlantajolo.hu és az otthonterkep.hu felületén. A regisztrációt követően van lehetőség hirdetői csomagok vásárlására is, amelyekkel megnövelhetjük az esélyünket az eredményes eladásra.

Figyelemfelkeltő hirdetés

A mai digitális világban már alapelvárás, hogy minőségi képeket töltsön fel a tulajdonos, hiszen ez az első, amit meglát minden érdeklődő a találati listákat görgetve. Különösen a kezdőképre érdemes figyelmet fordítani, mert ha az nem egy vonzó otthon képét sugározza, ahova öröm költözni, akkor nagy eséllyel még csak rá se fognak kattintani a hirdetésre.

Ha már egyszer megfogtuk a vevők figyelmét, akkor meg is kell tartani az érdeklődést, ezért a fotók a lehető legjobb minőségben, jó fényviszonyok között készüljenek, a rendelkezésre álló tereket minél jobban bemutatva. Manapság már lehet élni a videós bemutatással is, ha igazán egy következő szintre szeretnénk emelni az élményeket.

Az Ingatlantájolón a hirdetői csomagok választásával olyan plusz szolgáltatásokat is igénybe lehet venni, amellyel további 5 partneroldalunkon is hirdethetjük az ingatlanát, illetve akár a Facebook hirdetés lehetőségével is élhet. Lehet választani a 30, 60 vagy 120 napos csomagot is, de aki kissé bizonytalan lenne, mégis kipróbálná, azoknak ajánljuk a 14 napos csomagot.

Ami különösen nagyszerű az Ingatlantájoló szolgáltatásai között, hogy itt még cikket is írathat az ingatlanáról. Tapasztalt és szakértő újságíró munkatársaink felkeresik Önt és Önnel egyeztetve készül a cikk, amit az Otthontérkép Magazin felületén közzéteszünk. Ezt a cikket ráadásul a partneroldalainkon is hirdetjük, így további potenciális vevőket képes elérni a hirdetésével.

A képek mellett ne feledkezzen meg a hirdetés leírásáról sem, hiszen míg a képek megragadhatják a figyelmet, a leírás meggyőzheti az érdeklődőket, hogy fel is keresse a tulajdonost és személyesen is megtekintse az ingatlant. Mindenképpen legyen szó a környékről, a közeli szolgáltatásokról, az ingatlan legfontosabb paramétereiről, a pozitívumokról és a már fent említett célcsoportról, akinek ajánlanánk az ingatlant. Ugyanakkor figyeljünk arra, hogy a leírás tömör, informatív és jól tagolt legyen.

 

A találati listák élén szeretné látni a hirdetését? Használja a 3 szintű licitszolgáltatást, amivel egyszerűbb, mint sejtené! A mi oldalunkon a magánhirdetőknek éppen akkora esélye van a sikeres eladásra, mint az ingatlanközvetítő irodáknak.

 

Idő- és energiabefektetés 

Ha feltöltöttük a hirdetésünket, ne gondoljuk azt, hogy most már kényelmesen hátradőlhetünk, és nincs más dolgunk, mint várni az érdeklődőket. A hirdetésünkkel foglalkozni kell, és bizony a belefektetett idővel és energiával lesz egyenesen arányos a hirdetés sikeressége. Az Ingatlantájoló megannyi szolgáltatása között bőven lehet válogatni, amik elősegítik, hogy minél nagyobb érdeklődőkörhöz eljusson az eladó ingatlan híre, és a legjobb az egészben, hogy igen kedvezően lehet ezekhez hozzájutni. A 3 szintű licitrendszert például különösen érdemes kipróbálni.

Az Ingatlantájolón az a szerencsés helyzet áll fenn, hogy minden regisztrált felhasználó egyenlő esélyekkel indul azért, hogy a találati listák legjobb pozícióját szerezze meg, ehhez pedig nincs más dolga, mint krediteket vásárolni, amikkel licitálhat a hirdetésére. A legtöbb kredittel licitált hirdetések jutnak a keresések során az első helyekre, legyen szó alapértelmezett, sorbarendezett vagy területi rendezésről.

Az euróban hirdetés szintén rendelkezésre áll, ami azért is hasznos, mert ezzel is elősegíti, hogy még több érdeklődőt bevonzzon. Külföldiek is előszeretettel látogatják ugyanis az oldalt és vesznek ingatlanokat Budapest belvárosában, a Balaton parton, valamint az osztrák határ mentén. Ugyanakkor a legnagyobb előnye az euróban hirdetésnek, hogy ezzel az árfolyamveszteséget is elkerülheti. Az Ingatlantájoló rendszere a Magyar Nemzeti Bank napi árfolyamadatait felhasználva váltja át az ingatlanok árát forintból euróba, és az ár szerinti listázás során is függetlenül kezeli a pénznemeket, így garantáltan megtalálható lesz a hirdetése a különböző keresési feltételek mellett is.

 

Lelki szemei előtt már el is adta az ingatlanát? Ez nem csak az álmaiban lehet így, de a valóságban is egészen könnyen megvalósítható, egyszerűen csak éljen minden hasznos lehetőséggel, amelyek segítik abban, hogy minél szélesebb réteg tudjon eladó ingatlanának híréről!

avatar

Az Otthontérkép Magazin az ingatlanpiac és lakáskeresés világában nyújt értékes információkat, útmutatásokat és inspirációt olvasóinak. A magazin cikkei nemcsak a legújabb ingatlanpiaci trendeket és híreket dolgozzák fel, hanem lakberendezési tippeket, befektetési tanácsokat és építkezési ötleteket is kínálnak. Az Otthontérkép Magazin célja, hogy segítse az olvasókat a tudatos lakásvásárlásban, -bérlésben, valamint otthonaik kényelmes és stílusos kialakításában.