Fotó, fotó, fotó
Akár lakás vagy nyaraló, akár befektetési céllal keres valaki ingatlant, általában a szívére hallgat, vagyis rendkívül fontos az első benyomás, ezt pedig leginkább fotókkal tudjuk megadni. Senki sem kattint egy olyan hirdetésre, ahol nincsenek fényképek, a vonzó fotókra azonban automatikusan ráklikkelnek, még akkor is, ha nem pont olyan ingatlant keresnek, mint a miénk.Az erős, figyelemfelkeltő hirdetéshez tehát elengedhetetlenek a jó fényképek. Hogy tudjuk ezt előállítani? Először is nézegessük az ingatlant más szemével! Képzeljük el, hogy holnap ellátogat hozzánk a kedvenc sztárunk. Hozzuk olyan állapotba az ingatlant, mintha neki szeretnénk imponálni, rakjunk rendet, pakoljuk el a fogkeféket, tegyünk az asztalra virágot, vegyük elő a legféltettebb díszpárnákat és dekortágyakat! Ha ez megvan, már csak arra kell várni, hogy kisüssön a nap, és kezdhetjük is a fotózást, de előtte feltétlenül töröljük meg az objektívet, mert maszatos kamerával készült fotón a legszebb lakás is kissé kísértetház jelleget kap.
Fotózzunk le minden helyiséget, azoknak is a legelőnyösebb részeit, többször, több szögből is, hogy legyen miből válogatni. Készítsünk kinti fotókat is a házról és a kertről, szintén a legszebb részekre koncentrálva. Nálunk jobban senki sem ismeri az ingatlanunkat, használjuk ezt az előnyt bátran! Az utómunkával se fukarkodjunk, de ha nem értünk hozzá, a legtöbb képszerkesztőben van automatikus javítás funkció, ami csodát tud tenni. Készítsünk alaprajzot is, ha nincs más, egy „Móricka rajz” is megteszi, kockás papíron, vonalzóval.
Találjunk egy jó árat!
A jó üzlet az, amikor a végén mindenki elégedetten távozik, ahhoz viszont, hogy idáig eljussunk, szükség van bizonyos tisztánlátásra és kompromisszumkészségre. Amikor kitaláljuk, hogy mennyiért hirdessük meg a házunkat, fájdalom, de az érzelmek kell, hogy a legkisebb szerepet játsszanak, a józan belátás pedig a legtöbbet. Ilyenkor a túlárazás Szküllája és veszteség Karübdisze között kell ügyesen hajóznunk, illetve megtalálni azt a sávot, ami valóban vonzza a vevőket, és amivel még mi is elégedettek vagyunk. Szerencsére nem csak egy dobásunk van: ha nem jönnek az érdeklődők, valószínűleg árat kell csökkentenünk. Az Ingatlantájoló Árfigyelő szolgáltatásának köszönhetően erről értesülni fognak azok az érdeklődők, akik a hirdetésfigyelőben a mi ingatlanunknak megfelelő paramétereket állítottak be.Kell egy jó szöveg
Most, hogy az érzelmeket már jól megdolgoztuk, jöhetnek az észérvek, a részletek, vagyis a hirdetés szövege. Itt kell elmondanunk az ingatlanról mindent, amit mi is tudni szeretnénk, ha lakásvásárlásra adnánk a fejünket. Méretek, műszaki állapot, funkciók, gépészet, megközelíthetőség, lehetőségek – ezeknek mindnek szerepelniük kell egy hirdetésben. Emeljük ki az előnyöket szavakkal is, hívjuk fel a figyelmet az ingatlanban rejlő potenciálra, amik nem szerepelnek a fotókon. Ha a fogalmazás nem éppen az erősségünk, kérjünk meg inkább valakit, hogy segítsen. Mi sem érthetünk mindenhez.Ha pedig mindezzel megvagyunk, válasszunk egy olyan hirdetési platformot, ahol rengeteg ember megfordul. Az Ingatlantájolón, amely Magyarország egyik legnagyobb és egyik legrégebbi hirdetési oldala, néhány lépésben, pillanatok alatt feladhatja hirdetését, majd ezután választhat a különböző kiemelési csomagok közül.
Nálunk több hatékony kiemelési mód közül is választhat!
Attól függően, hogy melyik kiemelési csomagot választja, akár a közösségi média oldalunkon is megjelenhet a hirdetése, mellyel további több ezer érdeklődőt érhet el, sőt, hirdetése partneroldalainkon is láthatóvá válhat.
Legyen mindig látható!
Most kedvezményesen licitálhat az első helyekre az Ingatlantájoló forradalmi és kiváló ár-érték arányú licit szolgáltatásával.Az első helyre szeretne kerülni a találati listán, amikor egy vevő új otthont keres? Most kedvezményesen licitálhat az első helyekre az Ingatlanájoló forradalmi és kiváló ár-érték arányú licit szolgáltatására. Most még a sokat hirdető ingatlanirodákat is könnyen megelőzheti!
Most még a sokat hirdető ingatlanirodákat is könnyen megelőzheti!
Az Ingatlantájoló nemzetközi szinten is ritkaságnak számító, 3 szintű licitrendszerének köszönhetően hirdetése mindig a listaoldalak élén maradhat! A 3 szintű licitrendszernek köszönhetően Ön a helyi és a különböző szűréseknek megfelelően megjelenő listaoldalakon is a lehető legjobb helyre pozícionálhatja hirdetését kreditjeinek segítségével. A licitrendszer további előnye, hogy a nagyobb és kisebb irodák, illetve a magánszemélyek között teljesen egyenlő feltételeket teremt.Ha az ingatlan elhelyezkedése, értéke ezt megkívánja, hirdessünk euróban!
Azokat az ingatlanokat, amelyeknél külföldi vevőkre is számíthatunk, a forint gyengülése miatt érdemes inkább euróban hirdetni.Ehhez érdemes az Ingatlantájolót választani, ahol az érdeklődők az ingatlanokat ár alapján is össze tudják hasonlítani, függetlenül attól, hogy milyen pénznemben adták meg az árat. Az ár szerinti sorba rendezésnél ugyanis automatikusan az MNB aktuális árfolyamot használja a rendszer az euróban és a forintban megadott áraknál egyaránt.
Ingatlant hirdetne akár Forintban, akár Euróban? Próbálja ki most egyedülálló szolgáltatásainkat! Amennyiben az Ingatlantájolón hirdet, igény szerint, a 120 napos csomagunk részeként, szerkesztőségünk cikket is ír ingatlanáról, amely hat partneroldalunkon is megjelenhet, így még gyorsabban értékesítheti ingatlanát!