Dizájn

A januárnál jobb hónapot nem is találhatnál ingatlanhirdetésre!

Évről-évre megszoktuk, hogy tavasszal-nyáron indul be igazán az ingatlanpiac

Megosztás:
Évről-évre megszoktuk, hogy tavasszal-nyáron indul be igazán az ingatlanpiac. A gyerekesek szeretnek nyári szünetben költözködni, január-februárban még senki nem ébredt fel a karácsony mámorából, vagy épp a téli álmából, ezért minden ingatlantulajdonos úgy gondolja, hogy legjobb, ha tavasszal kezdi el hirdetni eladásra szánt ingatlanát. Mindennek az egyenes következménye az, hogy tavasszal elözönlik az ingatlanpiacot az eladó ingatlanok, több a versenytárs, nehezebb érvényesülni. Épp ezért jár jól, aki egy lépéssel megelőzi a többieket és már most januárban elkezdi hirdetni eladó ingatlanát. Mi pedig ezzel a cikkel most abban segítünk, hogy hogyan is lehet ezt igazán jól csinálni!

Határozzuk meg a célcsoportunkat!

Az ingatlan paramétereit figyelembe véve érdemes átgondolni, hogy elsődlegesen milyen az a vevőkör, akik várhatóan a leginkább érdeklődnének az ingatlan iránt. Tehát egy 30-35 m2-es garzont nyilvánvalóan nem ajánlunk nagycsaládosoknak, ahogyan egy luxusingatlant sem ajánlunk pályakezdő fiataloknak. A környék és az ingatlan előnyei alapján kell meghatározni a célcsoportunkat, és ennek mentén kell személyre szabni a hirdetést.

Sok múlik az árazáson!

A célcsoport meghatározása után jön az árazás, ami viszont egyáltalán nem könnyű feladat, hiszen egy túlárazott ingatlan sok időt fog eltölteni a piacon, mielőtt gazdára talál, nekünk viszont nem ez a célunk, a nyári értékesítést hagyjuk meg azoknak, akik csak tavasszal eszmélnek fel, hogy meg kéne hirdetni ingatlanukat. Fontos tehát a reális ár meghatározása, de ha úgy véljük, hogy túl magas árat szabtunk meg, és emiatt nem érkeznek az érdeklődők, akkor sohasem késő változtatni. Az Ingatlantájoló megújult Hirdetésfigyelő szolgáltatásának köszönhetően ráadásul 24 órán belül hírlevelet kapnak ingatlanunk árának csökkenéséről azok, akik a mi ingatlanunknak megfelelő szűrési paraméterekre állítottak be Hirdetésfigyelő szolgáltatást.

Gyönyörű képek, amik vonzzák a tekintetet

Nem lehet elégszer elismételni: a jó hirdetés a képekkel kezdődik. Te is a képeket nézed először, ha találkozol bármivel a neten, nemde?

Fontos, hogy kiváló minőségű képeket készítsünk, amihez egy különösen nagy értékű, exkluzív ingatlan esetében a fotóson sem szabad spórolni.

Ám egy teljesen hétköznapi ingatlanhoz is jó képek kellenek, amiket ma már egy okostelefonnal is könnyen elkészíthetünk, ha figyelünk a következőkre:

  • Tegyünk rendet, selejtezzünk és takarítsunk ki alaposan, mielőtt hozzáfognánk a fényképezéshez!
  • Mindig derült időben fényképezzünk, de sohase nappal szemben. Bármilyen napfényes is az idő, érdemes felkapcsolni a villanyokat és vakut is használni a beltéri képekhez.
  • Minden helyiségről készítsünk legalább egy, de inkább több képet, hogy kiválaszthassuk a legjobbakat.
  • Igyekezzünk minél nagyobb látószöggel fényképezni, és ne fotózzunk felesleges részleteket, de egy-egy szép részletet természetesen megragadhatunk.
eladó erkélyes lakások

Tegyük szavakkal is vonzóvá!

A jó hirdetés szöveg sem nem hosszú, sem nem rövid, hanem informatív, lényegre törő, ugyanakkor életérzést közvetít. Nyugodtan fényezhetjük az ingatlanunkat, de azért ne hagyjuk elrugaszkodni a fantáziánkat a valóság talajáról, úgyis kiderül a turpisság. Jobb, ha csak azok jönnek el megnézni a lakásunkat, akik tényleg valami hasonlót keresnek, esetleg pontosan ilyet. A leírásban szerepeljen az elhelyezkedés, a műszaki paraméterek közérthető formában, a helyiségek beosztása és funkciói és néhány olyan tulajdonság, amitől azonnal meg szeretnék venni.

Ne próbáluk meg ingyen megúszni!

Ahhoz, hogy ingatlanunkat sikeresen értékesíteni tudjuk, ahhoz bizony marketingre is költeni kell, tehát nem mindegy, hogy hogyan és hol hirdetjük eladó ingatlanunkat. Természetesen rengeteg helyen lehet ingyen hirdetni, persze képek nélkül, de miért gondoljuk azt, hogy egy képek nélküli ingatlanhirdetésre bárki is jelentkezni fog? Természetesen elképzelhető, hogy vannak még olyan ingatlanhirdető portálok, ahol képpel is ingyenes a hirdetés, de ezek épp azok az oldalak, amelyeknek alig van látogatójuk, tehát elég kicsi az esély arra, hogy a leendő vevő épp egy ilyen oldalon találjon rá a mi hirdetésünkre.

Ahhoz, hogy a hirdetés valóban sokak érdeklődését felkeltse, válasszunk olyan nagy, jól ismert ingatlanhirdető portált, mint például az ingatlantajolo.hu, amelynek nagy a látogatottsága. A hirdetés feladása után pedig, ami egyébként ingyenes, már napi 1-2 kávé áráért választhatunk kiemelési csomagot, amellyel nemcsak képet tölthetünk fel a hirdetésünkhöz, de számtalan egyéb kiemelési szolgáltatást is választhatunk, mint például social media kiemelést, vagy az Ingatlantájoló 4 partneroldalán (pl.: Mfor.hu, Privátbankár.hu, Infostart.hu) történő kiemelést is.

 

Az első helyre szeretne kerülni a találati listán, amikor egy vevő új otthont keres? Most kedvezményesen licitálhat az első helyekre az Ingatlantájoló forradalmi és kiváló ár-érték arányú licit szolgáltatására. Most még a sokat hirdető ingatlanirodákat is könnyen megelőzheti!

 

Hirdetésünk legyen mindig szem előtt

Az Ingatlantájoló rendkívül hasznos 3 szintű licitrendszerének köszönhetően hirdetésünk nem kell, hogy idővel legördüljön a találati lista első oldaláról, hanem kreditjeink segítségével bármikor licitálhatunk a listaoldalak legjobb helyeiért, így hirdetésünk mindig az élbolyban maradhat. Ez a rendszer az egyéni hirdetők és a kisebb-, nagyobb irodák között nem tesz különbséget, ugyanolyan feltételekkel kerülhetnek a legjobb helyekre a hirdetéseik.

enteriőr konyha luxus

Magazinba illő otthon? Így vonzzunk be még több érdeklődőt!

Az egyik legklasszabb ajánlat, amit az Ingatlantájolónál találhatunk, hogy az Ingatlantájoló szakértő újságíró kollégái cikket írnak az ingatlanunkról a mi igényeinknek megfelelően, velünk szoros együttműködésben, ami az Otthontérkép Magazin felületén jelenik meg. A cikket emellett partneroldalaikon és Facebook oldalukon is tovább hirdetik.

Ha az ingatlan elhelyezkedése, értéke ezt megkívánja, hirdessünk euróban!

Azokat az ingatlanokat, amelyeknél külföldi vevőkre is számíthatunk, mint például a Budapest belső kerületeiben, a Balaton partján vagy az osztrák határ mentén fekvő ingatlanok, érdemes inkább euróban hirdetni, ez a forint gyengülése miatt is hasznos lehet, így ugyanis elkerülhetjük az árfolyamveszteséget.

Ehhez érdemes az Ingatlantájolót választani, ahol az érdeklődők az ingatlanokat ár alapján is össze tudják hasonlítani, függetlenül attól, hogy milyen pénznemben adták meg az árat. Az ár szerinti sorba rendezésnél ugyanis automatikusan az MNB aktuális árfolyamot használja a rendszer az euróban és a forintban megadott áraknál egyaránt.

 

Ingatlant hirdetne akár Forintban, akár Euróban? Próbálja ki most egyedülálló szolgáltatásainkat! Amennyiben az Ingatlantájolón hirdet, igény szerint, a 120 napos csomagunk részeként, szerkesztőségünk cikket is ír ingatlanáról, amely partneroldalainkon is megjelenhet, így még gyorsabban értékesítheti ingatlanát!

 
avatar

Az Otthontérkép Magazin az ingatlanpiac és lakáskeresés világában nyújt értékes információkat, útmutatásokat és inspirációt olvasóinak. A magazin cikkei nemcsak a legújabb ingatlanpiaci trendeket és híreket dolgozzák fel, hanem lakberendezési tippeket, befektetési tanácsokat és építkezési ötleteket is kínálnak. Az Otthontérkép Magazin célja, hogy segítse az olvasókat a tudatos lakásvásárlásban, -bérlésben, valamint otthonaik kényelmes és stílusos kialakításában.