Ami felkelti a figyelmet és fent is tartja
Ahhoz, hogy hirdetésünk kellően figyelemfelkeltő legyen, és kattintsanak rá elsősorban kiváló minőségű képek kellenek. Azaz tegyünk rendet, figyeljünk a fényekre, és ne kis kedvenceinkről, családtagjainkról, kiteregetett ruhákról, hanem az eladni kívánt ingatlanról készítsünk éles képeket, megfelelő fényviszonyok mellett. Ha túl nagy falatnak érezzük ezt a feladatot, akkor inkább kérjük meg egy fotózáshoz jobban értő ismerősünket, különösen értékes és exkluzív ingatlan esetén pedig ne egy profi fotóson akarjunk spórolni.Elkészültek a gyönyörű képek, mindez azonban semmit sem ér, ha a hirdetés szövege semmitmondó vagy épp túl bő lére eresztett és nincs hozzá alaprajz. Ha alaprajzot nem mellékelünk a hirdetéshez, akkor az érdeklődők 75%-át máris elvesztettük, a maradék 25% pedig felhív, kér egy alaprajzot e-mailben, és ha tetszik neki az ingatlan elosztása, vélhetően élőben is látni szeretné az ingatlant, de ha nem tetszik neki, akkor feleslegesen pazaroltuk az időnket egy nem potenciális érdeklődőre.
Nem érdemes bármit is eltitkolni
Mit akarunk mindezzel mondani? Azt, hogy ha mellékelünk egy alaprajzot, akkor lehet, hogy kevesebben hívnak fel, viszont akik felhívnak, azok azok lesznek, akiket valóban komolyan érdekel a hirdetett lakás.Ezért kell egy arányos, informatív alaprajzot feltöltenünk, amelyen látható, hogy melyik helyiség melyikből nyílik és hol vannak az ablakok. Ehhez már ingyenes alaprajz szerkesztő programokat is találunk az interneten, de egy kockás papírra rajzolt rajz is tökéletesen megfelel, ha vonalzóval rajzoljuk, nagyjából arányos, fel vannak rajta tüntetve az ajtók, ablakok és a helyiségek neve is.
Legalább ennyire fontos az informatív leírás is. Ne hagyjunk ki semmi fontosat, ne titkoljunk semmit, de emeljük ki a jót. Ha jól fotózunk, és olyan alaprajzot és leírást töltünk fel, amiből minden lényeges (az esetleges hibák is) kiderülnek, akkor lehet, hogy nem fog éjjel-nappal csörögni a telefonunk, de legalább csak az hív, akit az ingatlan valóban érdekel.
Ne akarjunk spórolni a marketingen!
Mindezek mellett fontos az is, hogy ne a marketingen akarjunk spórolni. Válasszunk olyan sokak által látogatott hirdetési oldalt, mint az Ingatlantájoló, amely már sok éves múlttal és nagy tapasztalattal rendelkezik, és ne sajnáljuk napi 2-3 kávé árát arra, hogy kiemelési csomagot is vásároljunk, melyekkel képek feltöltésére, és több más hatékony kiemelésre is lehetőség nyílik. Az oldal kezelhetősége ráadásul egyszerű és mindössze 2-3 percet vesz igénybe a hirdetésfeltöltés. Attól függően, hogy melyik kiemelési csomagot választjuk, a hirdetés megjelenhet a közösségi médiában, amivel további több ezer érdeklődőt érhetünk el, vagy akár az Ingatlantájoló partneroldalain, az Mfor.hu-n, a Privátbankáron és az Infostart.hu-n is szerepelhet.Találjunk egy jó árat!
A jó üzlet az, amikor a végén mindenki elégedetten távozik, ahhoz viszont, hogy idáig eljussunk, szükség van bizonyos tisztánlátásra és kompromisszumkészségre. Amikor kitaláljuk, hogy mennyiért hirdessük meg a házunkat, fájdalom, de az érzelmek kell, hogy a legkisebb szerepet játsszanak, a józan belátás pedig a legtöbbet. Ilyenkor a túlárazás Szküllája és veszteség Karübdisze között kell ügyesen hajóznunk, illetve megtalálni azt a sávot, ami valóban vonzza a vevőket, és amivel még mi is elégedettek vagyunk. Szerencsére nem csak egy dobásunk van: ha nem jönnek az érdeklődők, valószínűleg árat kell csökkentenünk. Az Ingatlantájoló Árfigyelő szolgáltatásának köszönhetően erről értesülni fognak azok az érdeklődők, akik a hirdetésfigyelőben a mi ingatlanunknak megfelelő paramétereket állítottak be.
Az első helyre szeretne kerülni a találati listán, amikor egy vevő új otthont keres? Most kedvezményesen licitálhat az első helyekre az Ingatlantájoló forradalmi és kiváló ár-érték arányú licit szolgáltatására. Most még a sokat hirdető ingatlanirodákat is könnyen megelőzheti!
Maradjunk mindig az élvonalban!
Az Ingatlantájoló páratlanul hasznos, 3 szintű licitrendszerének köszönhetően hirdetésünk nem kell, hogy idővel legördüljön, hanem a kreditek segítségével mindig a listaoldalak élén maradhat. Ebben a rendszerben az a legjobb, hogy az egyéni hirdetők és a kisebb, nagyobb irodák között nem tesz különbséget, ugyanolyan feltételekkel kerülhetnek a legjobb helyekre a hirdetéseik.
Akár cikket is írathatunk ingatlanunkról
Az Ingatlantájolón ráadásul olyan egyedülálló lehetőség is rendelkezésre áll, mint a cikkírás. A megfelelő hirdetői csomag választásával ugyanis cikket is írathatunk ingatlanunkról! Az Ingatlantájoló profi újságírói velünk együttműködve írják meg a cikket, amit az Otthontérkép Magazin felületén tesznek közzé. Ez a cikk pedig az Ingatlantájoló partneroldalaira is kikerül.Árazzunk euróban (is!)
Mint ahogy a fent említett opciók, úgy természetesen ez is számos előnnyel jár, és megannyi új érdeklődőt tud bevonzani, legfőképpen a külföldieket. A külföldi érdeklődők is előszeretettel látogatják az oldalt és vásárolnak is ingatlanokat különösen az osztrák határ mentén, a főváros belső kerületeiben és a Balaton környékén. Emellett amiatt is ajánlott euróban megadni az árat, mert az árfolyamveszteség is elkerülhető ezáltal. A rendszer az MNB napi árfolyami adatait felhasználva váltja át forintba az ingatlanok árát és az ár szerinti listázásnál is a találatokat a pénznemektől függetlenül sorrendbe rendezi.
Ingatlant hirdetne akár forintban, akár euróban? Próbálja ki most egyedülálló szolgáltatásainkat! Amennyiben az Ingatlantájolón hirdet, igény szerint, a 120 napos csomagunk részeként, szerkesztőségünk cikket is ír ingatlanáról, amely négy partneroldalunkon is megjelenhet, így még gyorsabban értékesítheti ingatlanát!