hirdetésfeladás

Az ingatlaneladás nem ördöngösség, segítünk, hogy sikerüljön

Nem mindenki születik kereskedői vénával

Megosztás:
Nem mindenki születik kereskedői vénával. Vannak ugyan, akiknek a kisujjukban van az eladás, de még többen vannak azok, akik csak tétován állnak egyik lábukról a másikra, ha túl szeretnének adni valamilyen értékükön. A legtöbben pedig a kettő között vagyunk valahol, különösebben nem ijedünk meg a feladattól, az azonban már más kérdés, hogy milyen eredménnyel sikerül kivitelezni. Pedig egy ingatlannál egy-két százalék eltérés is százezreket jelenthet!

Az ár sorsdöntő lehet

Az ingatlan általában a legtöbb embernek a legnagyobb értékű vagyontárgya, így egyáltalán nem mindegy, hogy mennyi pénzt sikerül érte szerezni, de főként, hogy azért a pénzért mit lehet vásárolni. Éppen ezért mindenki szeretné a lehető legjobb árat kapni az ingatlanáért – de mi van akkor, ha éppen ez áll a siker útjában? Mivel mindenki jó üzletet szeretne kötni és a végén mindenki elégedett szeretne lenni, rendkívül fontos, hogy reális árat szabjunk meg. Érdemes tehát tájékozódni, alaposan megnézni, hogy a környékünkön milyen ingatlanok és milyen összegért keltek el, mi az, amit valóban érdemes elkérni a lakásunkért. Olyan ez, mint egy állásajánlatnál a béralku: ha túl alacsony összeget mondunk, komolytalannak tűnhetünk (vajon milyen hibái lehetnek a lakásnak, amiről nem tudunk, hogy ilyen olcsón adják?), ha viszont túl sokat, akkor csak nevetnek egyet és tovább görgetnek. Szerencsére akkor sincs veszve semmi, ha feltűnően sokáig nem jönnek az érdeklődők. Ilyenkor érdemes árat csökkenteni, amiről az Ingatlantájoló Árfigyelő szolgáltatásának köszönhetően minden érdeklődő naponta tájékoztatást kap, aki beállította a Hírfigyelőt.

 

Képzeljük el, hogy kinek szeretnénk eladni

Jó ötlet, ha magunk elé képzelünk egy ideális vevőt, és neki adjuk fel a hirdetést. Ha például a 4 szobás, kertes családi házunkat szeretnénk eladni, mert kirepültek a gyerekek, nyilvánvalóan egy gyermekes családot fogunk magunk elé képzelni: papa, mama, aranyos gyerekek, esetleg egy kutya. Mi fontos nekik, mire van szükségük, mit szeretnének látni a hirdetésben? Először is szép fotókat, amelyek megragadják a fantáziájukat, amiből érzik, hogy itt el tudnák képzelni az életüket. Fotózzunk le tehát minden helyiséget, amikor a lehető legelőnyösebb arcát mutatja, de előtte rakjunk szépen rendet, rázzuk fel a díszpárnákat és tüntessük el a konyhapultról a tárgyakat! Fényképezzük le a házat kívül-belül, mutassuk meg a kert legpompásabb részeit és tegyünk fel fényképet a ház összes olyan funkciójáról, amit annyira szeretünk, a kilátástól a nappaliból nyíló teraszig.

Tegyük szavakkal is kívánatossá

A jó hirdetés szöveg sem nem hosszú, sem nem rövid, hanem informatív, lényegre törő, de nem baj, ha átsüt a mondatokon, hogy milyen jó ott lakni, esetleg milyen jó üzletet csinál, aki befektetési vagy kiadási céllal veszi meg. Nyugodtan fényezhetjük az ingatlanunkat, de azért ne hagyjuk elrugaszkodni a fantáziánkat a valóság talajáról, úgyis kiderül a turpisság. Jobb, ha csak azok jönnek el megnézni a lakásunkat, akik tényleg valami hasonlót keresnek, esetleg pontosan ilyet. A leírásban szerepeljen az elhelyezkedés, a műszaki paraméterek közérthető formában, mert nem mindenki energetikus a világon, a helyiségek beosztása és funkciói és néhány olyan tulajdonság, amitől azonnal meg szeretnék venni. Például a férfiakat egy sufni határozottan képes lelkesíteni, a gyerekek elől pedig véletlenül se titkoljuk el, hogy van a kertben egy lombkorona ház, amit ugyan nem használtunk tíz éve, de kiváló állapotban van. Az emberek nem ingatlant vásárolnak, hanem otthont, életérzést.

 

Látni és látszani

Ha éppenséggel nem vagyunk a szavak emberei, akkor sincs veszve semmi. Az Ingatlantájoló, amely Magyarország egyik legnagyobb és legrégebbi hirdetési oldala, számtalan olyan szolgáltatást kínál, amely segít az értékesítésben. Az Ingatlantájolón egyszerűen, pár kattintással feladhatjuk hirdetésünket, majd választhatunk a kiemelési csomagok közül. Nem mindegy ugyanis, hogy hányan látják naponta a hirdetésünket. Attól függően, hogy melyik kiemelési csomagot választja, megjelenhet a hirdetése a social médiában, amivel további több ezer érdeklődőt érhet el, sőt, akár partneroldalainkon, az ingatlanajánló dobozokban rengetegen találkozhatnak a hirdetésünkkel.

Legyen mindig jó helyen!

Az Ingatlantájoló páratlanul hasznos, 3 szintű licitrendszerének köszönhetően hirdetése nem kell, hogy idővel legördüljön, hanem a kreditek segítségével mindig a listaoldalak élén maradhat. Ebben a rendszerben az a legjobb, hogy az egyéni hirdetők és a kisebb-nagyobb irodák között nem tesz különbséget, ugyanolyan feltételekkel kerülhetnek a legjobb helyekre a hirdetéseik.

 

Nem a szavak embere? Segítünk!

Az Ingatlantájoló 120 napos kiemelési csomagjának része, hogy ingatlanáról profi újságíró ír egy cikket, amely az Otthontérkép Magazinban, illetve partneroldalainkon, (pl. Mfor, Privátbankár, Infostart) is megjelenik. Amennyiben ezt a kiemelési csomagot választja, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, és egy rövid beszélgetés után megírja a cikket, amit megjelenés előtt jóváhagyhat. Ugye milyen menő? Igazi újságírónak adhat interjút, mint a sztárok!

Hirdethet euróban is

Ha ingatlanunk olyan tulajdonságokkal rendelkezik, hogy okkal számíthatunk külföldi érdeklődők jelentkezésére, például az osztrák határ mentén, Budapest belső kerületeiben vagy a Balatonnál helyezkedik el, érdemes euróban is megadni az eladási árat. Az Ingatlantájolón az érdeklődők a különböző ingatlanokat ár alapján is össze tudják hasonlítani, a pénznemtől függetlenül, a váltás pedig automatikusan, az MNB aktuális árfolyama alapján történik.

Ingatlant hirdetne akár Forintban, akár Euróban? Próbálja ki most egyedülálló szolgáltatásainkat! Amennyiben az Ingatlantájolón hirdet, igény szerint, a 120 napos csomagunk részeként, szerkesztőségünk cikket is ír ingatlanáról, amely hat partneroldalunkon is megjelenhet, így még gyorsabban értékesítheti ingatlanát!

avatar

Az Otthontérkép Magazin az ingatlanpiac és lakáskeresés világában nyújt értékes információkat, útmutatásokat és inspirációt olvasóinak. A magazin cikkei nemcsak a legújabb ingatlanpiaci trendeket és híreket dolgozzák fel, hanem lakberendezési tippeket, befektetési tanácsokat és építkezési ötleteket is kínálnak. Az Otthontérkép Magazin célja, hogy segítse az olvasókat a tudatos lakásvásárlásban, -bérlésben, valamint otthonaik kényelmes és stílusos kialakításában.