Szeretnéd eladni az ingatlanodat, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Bár sokan gondolják, hogy elég egy hirdetést feladni, és máris özönlenek a vevők, a valóságban a sikeres ingatlaneladás tudatos stratégiát igényel. Egy jól felépített ingatlanhirdetés, a megfelelő árképzés és az optimális célcsoport meghatározása mind hozzájárul ahhoz, hogy gyorsabban és jobb áron találj vevőt.
1. Találd meg a megfelelő célcsoportot!
Mielőtt feladnád a hirdetést, gondold át, kinek lehet igazán vonzó az ingatlanod. Egy kisebb garzon ideális lehet egyedülállóknak vagy fiatal pároknak, míg egy nagyobb családi ház inkább többgyermekes családok számára érdekes. A környék adottságai és az ingatlan előnyei alapján érdemes pontosan meghatározni a célcsoportot, majd ennek megfelelően megfogalmazni az ingatlanhirdetést.
2. Reális árazás nélkül nincs sikeres eladás
Az ár az egyik legkritikusabb tényező az ingatlan eladásában. Bár minden tulajdonos a lehető legjobb árat szeretné elérni, a túl magas irányár elriaszthatja a vevőket. Érdemes körülnézni, mennyiért keltek el hasonló ingatlanok a környékeden az utóbbi időben, és reális árat meghatározni.
Ha mégsem érkezik elég érdeklődő, az ár csökkentése lehet a megoldás. Az Ingatlantájoló Árfigyelő szolgáltatása ilyenkor nagy előnyt jelent, hiszen minden potenciális érdeklődőt automatikusan értesít a változásról.
Eladás helyett inkább vennél? Töltsd le az OtthonTérkép alkalmazást iOS-re vagy Androidra, és értesülj a legújabb akciókról!
3. A hirdetés legyen figyelemfelkeltő és profi
Egy rossz minőségű fotó vagy sablonos szöveg miatt könnyen elveszítheted a potenciális vevőket. A sikeres ingatlanhirdetés titka a részletes, informatív leírás és a minőségi képek. Ne csak az ingatlan paramétereit sorold fel, hanem emeld ki a környék előnyeit, a közlekedést és a közeli szolgáltatásokat is.

4. Használd ki az Ingatlantájoló kiemelési lehetőségeit
Az Ingatlantájoló, Magyarország egyik legnagyobb ingatlanhirdetési portálja, több hatékony eszközzel segít, hogy hirdetésed kiemelkedjen a tömegből.
-
Választhatsz különböző kiemelési csomagok közül, amelyekkel egyből 20 képet tölthetsz fel. Ha a legnagyobb csomagot választod, hirdetésed megjelenhet az Ingatlantájoló közösségi média és partneroldalain (Mfor.hu, Privátbankár, Infostart) is.
-
A portál egyedülálló, 3 szintű licitrendszerével hirdetésed mindig az élvonalban maradhat. Ez biztosítja, hogy hirdetésed a listaoldalakon a lehető legjobb helyen jelenjen meg.
5. Vonzz még több érdeklődőt cikkmegjelenéssel
Az Ingatlantájoló egyik különleges szolgáltatása, hogy amennyiben a legnagyobb kiemelési csomagot választod szakértő újságírók személyre szabott cikket írnak az eladó ingatlanodról, amely az Otthontérkép Magazinban és partneroldalakon jelenik meg. Ez akár több tízezer olvasóhoz is eljuttatja hirdetésedet, így jelentősen növelve az eladás esélyét.

6. Gondolj a külföldi vevőkre is
Ha az ingatlanod Budapest belvárosában, a Balaton mellett vagy határközeli településen található, érdemes euróban is meghirdetni. Az Ingatlantájoló automatikus árfolyamváltással biztosítja, hogy a külföldi érdeklődők is könnyen össze tudják hasonlítani az árakat.
Összegzés
A sikeres ingatlaneladás nem a véletlenen múlik, hanem egy jól átgondolt stratégián. A célcsoport pontos meghatározása, a reális árazás, a profi hirdetéstartalom és az Ingatlantájoló kiemelési lehetőségei mind hozzájárulnak ahhoz, hogy lakásod gyorsabban találjon új tulajdonosra.
Ha szeretnéd, hogy hirdetésed a lehető legtöbb potenciális vevőhöz jusson el, hirdesd meg ingatlanodat az Ingatlantájolón, és használd ki a kiemelési és licitrendszeri előnyöket!