-
Azt gondoljuk, hogy marketingre egy fillért sem kell költeni
Ahhoz, hogy a hirdetés valóban sokakhoz eljusson, válasszunk olyan nagy, jól ismert ingatlanhirdető portált, mint például az ingatlantajolo.hu, amelynek nagy a látogatottsága. A hirdetés feladása után pedig, ami egyébként ingyenes, már napi 1-2 kávé áráért választhatunk kiemelési csomagot, amellyel nemcsak képeket tölthetünk fel a hirdetésünkhöz, de számtalan egyéb kiemelési szolgáltatást is választhatunk, mint például social media kiemelést, vagy az Ingatlantájoló 4 partneroldalán (pl.: Mfor.hu, Privátbankár.hu, Infostart.hu) történő kiemelést is.
2. Azt hisszük bármennyit kérhetünk, ezt az ingatlant úgyis elfogják venni
A legtipikusabb hiba az ingatlan túlárazása. Ennek legfőbb oka valószínűleg az, hogy az otthonunkkal kapcsolatban elfogultak vagyunk, és azt hisszük mások számára is ez az álomotthon, ezért bármennyit hajlandóak érte megadni. Másik hiba szokott lenni, hogy már kinéztük új álomotthonokat, és nem azt nézzük, hogy reálisan mennyiért lehetne ezt az ingatlant eladni, hanem azt, hogy mennyi pénzt szeretnénk kapni, hogy megvehessük a másikat.Így könnyen esünk abba a hibába, hogy elsőre túlárazzuk az ingatlanunkat. Azonban így sincs veszve még semmi, hiszen az árat bármikor csökkenthetjük. Ennek egyetlen hátránya, hogy mire eljutunk idáig, addigra a hirdetésünk a listaoldalakon már rég annyira hátrasorolódott, hogy senki sem fog értesülni az árcsökkenésről. Kivéve, ha az Ingatlantájolón hirdetünk, itt ugyanis mindenki, aki olyan szűrési feltételekkel állított be Hirdetésfigyelő szolgáltatást, melynek a mi ingatlanunk megfelel, 24 órán belül értesülni fog ingatlanunk árának csökkenéséről.
3. Szörnyű képeket töltünk fel
Ám hiába választunk jól hirdetőportált, hiába költünk a hirdetésre és hiába árazunk jól, ha a képeken egy rendetlen lakás köszön vissza, vagy ha sötétek, homályosak a képek. A sikeres ingatlaneladás egyik legfőbb kulcsa ugyanis, hogy kiváló minőségű képeket töltsünk fel egy rendezett és tiszta lakásról. Sőt egy magasabb értékű ingatlan esetében még egy profi fotós ára is megtérül. Informatív és jó minőségű képeket persze mi is készíthetünk már egy korszerűbb telefonnal is, de ha ehhez mégsem érzünk magunkban kellő affinitást, megkérhetjük egy fotózáshoz jobban értő ismerősünket is.
A lakás rendberakása persze már a mi feladatunk: ne legyen szanaszét szemét, ruha és mosatlanok, és érdemes a személyes tárgyakat már a fotózás idejére is elpakolni. A cél mindenképpen az, hogy olyan hangulatot árasszon az ingatlan, hogy ide már csak beköltözni kell, és minden új tulaj bele tudja magát képzelni az otthonba. A képek mellé pedig mindenképp csatoljunk egy alaprajzot is! Nem baj, ha nem profi műszaki rajz, egy kockás papíron is megteszi, a lényeg az, hogy arányaiban stimmeljen, és lehessen rajta látni, hogy melyik helyiség melyikből nyílik.
4. Hirdetésünk szövege minden, csak nem informatív
Ha megvannak a gyönyörű képek, akkor már biztosan sokan fognak kattintani a hirdetésünkre, de mindez mit sem ér, ha a képek végig nézegetése után egy olyan hirdetésszöveg várja őket, ami semmitmondó, vagy áttekinthetetlen. Van, aki annyira nem foglalkozik a hirdetés szövegével, hogy elintézi az egészet egy bővített mondatban (rosszabb esetben nem is ír semmit), a másik véglet azonban az, aki valóságos kisregényt ír, minden jelentéktelen dolgot is megemlít, és teszi mindezt ömlesztve, tagolás nélkül, így a lényeg gyakorlatilag kiszűrhetetlen. Egyik sem jó megoldás. A lényeg az, hogy a hirdetésszöveg tömör, ugyanakkor informatív legyen. Azaz kerüljön bele minden lényeges, és ne kerüljön bele semmi felesleges információ.5. Nem foglalkozunk a hirdetéssel
Eladó ingatlanunk promotálására nemcsak némi pénzt, hanem viszonylag sok időt is rá kell szánnunk, azaz rendszeresen foglalkoznunk kell a hirdetéssel. Ahogy már említettük, a hirdetés sajnos nagyon gyorsan hátrasorolódhat a listaoldalakon, ahogy újabb és újabb hirdetéseket töltenek fel.Ezt azonban kivédhetjük, ha hirdetésünket a listaoldalak élére pozícionáljuk, méghozzá az Ingatlantájoló nemzetközi szinten is ritkaságnak számító, 3 szintű licitrendszerével, amellyel kreditjeinkkel licitálhatunk a legjobb helyekért.
Az első helyre szeretnél kerülni a találati listán, amikor egy vevő új otthont keres? Most kedvezményesen licitálhatsz az első helyekre az Ingatlantájoló forradalmi és kiváló ár-érték arányú licit szolgáltatására. Most még a sokat hirdető ingatlanirodákat is könnyen megelőzheted!
A cikkírással még több érdeklődőt vonzhatunk be
Az egyik legklasszabb ajánlat, ami megtalálható az Ingatlantájolón, hogy szakértő újságírók cikket írnak eladó ingatlanunkról igényeinknek megfelelően, velünk szoros együttműködésben, ami az Otthontérkép Magazin felületén jelenik meg. A cikket emellett tovább hirdetik partneroldalaikon és Facebook oldalukon is, így sokszor elérve akár a 20-25 ezres olvasottságszámot is. Olyan népszerű közéleti és gazdasági oldalak tartoznak partneroldalaik közé, mint az mfor.hu, privatbankar.hu és infostart.hu.
Hirdethetünk euróban is
Ha ingatlanunk olyan tulajdonságokkal rendelkezik, hogy okkal számíthatunk külföldi érdeklődők jelentkezésére, például az osztrák határ mentén, Budapest belső kerületeiben vagy a Balatonnál helyezkedik el, érdemes euróban is megadni az eladási árat. Az Ingatlantájolón az érdeklődők a különböző ingatlanokat ár alapján is össze tudják hasonlítani, a pénznemtől függetlenül, a váltás pedig automatikusan, az MNB aktuális árfolyama alapján történik.
Ingatlant hirdetnél akár Forintban, akár Euróban? Próbáld ki most egyedülálló szolgáltatásainkat! Amennyiben az Ingatlantájolón hirdetsz, igény szerint, a 120 napos csomagunk részeként, szerkesztőségünk cikket is ír ingatlanodról, amely négy partneroldalunkon is megjelenhet, így még gyorsabban értékesítheted ingatlanodat!