Bízza az iroda-berendezést és a kivitelezést profikra!

A nagyobb cégek, nemzetközi nagyvállalatok és sikeresebb hazai formációk számára az iroda költöztetése mindig hatalmas fejtörést okoz. Közel sem elegendő ugyanis a jó helyszínt, a modern, látványos irodaházat megtalálni. Ez még csupán a feladat egyik része. Sok esetben nagyobb gondot jelent a belsőépítészeti kialakítás, ám lehetőség van ma már a lakberendezést is profikra bízni, mégpedig teljes körű lebonyolítással.


A mai fiatal, vagy fiatalos munkavállalók munkahelyekkel kapcsolatos igényei rendkívüli módon megnőttek. Nem csupán egy szürke asztalt és egy ablaktalan teakonyhát kell adni ma már egy munkavállalónak, hanem hipermodern, látványos környezetet, igazi munkahelyi életérzést. Egyszóval: olyan környezetet, ami a cég számára biztosítja azt, hogy a legigényesebb, legjobb munkavállalók is szívesen menjenek be, büszkén vállalják azt, hogy ők itt dolgoznak.

Hirdetés

Lakberendezést is tanácsadótól

Ez, az utóbbi években végbement óriási szemléletváltás a piacon a legjobbat nyújtó ingatlanközvetítő vállalatokat is változásokra kell sarkallja. Mint Ádám Péter, a JLL Projektmenedzsment (PDS) részlegének senior projektmenedzsere mondja, a vállalat kiemelt ügyfeleinek ma már nem csupán a megfelelő iroda megtalálásában, a bérleti szerződés részleteinek kimunkálásában van szüksége segítségre, hanem az iroda teljes körű belsőépítészeti kialakításában is számítanak a professzionális tanácsadó munkájára.

Magyarán kulcsra kész megoldást szállítanak. „Ha az ügyfél igényli, akkor úgy adjuk át számára új irodáját, hogy nem csak a legmodernebb bútorok, de akár még a virágok, a kávéfőzőgép és a konyharuha is be van készítve, azaz – kérés esetén – a költöztetést is lebonyolítjuk.” – foglalja össze az itthon nemrég bevezetett Tetris nevű szolgáltatásuk lényegét Ádám Péter.

Mindent egy helyen, egy kalap alatt

Ilyen esetben már jóval a költözés előtt professzionális belsőépítész csapattal és több más szakemberek bevonásával kezdik meg az ügyfelek igényeinek felmérését minden részletre kiterjedően. A tervezés szakaszában több körben egyeztetnek az elképzelésekről, és ami kiemelten lényeges: mindehhez a megrendelőnek csak a JLL-lel kell szerződést kötnie, illetve kizárólag a projektre dedikált menedzserrel kell egyeztetnie a projekttel kapcsolatosan. Minden egyéb feladatot JLL egy kalap alatt elvégez.

Nem véletlenül népszerű ez a szolgáltatás, hiszen számos előnye van a megrendelő javára. Először is, egy nemzetközi vállalat globális szakértelme, professzionalizmusa és garanciája biztosítja a maximális alaposságot, ügyfél-elégedettséget. Másrészt, a JLL nem csak magas szintű nemzetközi minőségi és etikai sztenderdek szerint dolgozik, hanem a nagy szervezetekkel való együttműködések terén is sok-sok évtizedes tapasztalattal rendelkezik.

Egy-egy nagyvállalat költözésekor így minimalizálhatók a több szintű döntéshozatalból adódó esetleges csúszások, hiszen egy kézbe fut össze minden feladat. Azaz egyetlen kontakt-ponton zajlik a gyors és hatékony kapcsolattartás, ami egy olyan összetett projektben, mint egy cég, vagy részleg költöztetése kifejezetten előnyös. Ez pedig mind a költségekre, mind a gyorsaságra igen jó hatással van – emeli ki Ádám Péter, megerősítve, hogy a korábbi ilyen szerződések során mennyire jó tapasztalatokat szereztek az ügyfelek.

Nagyok és kicsik

Az is lényeges, hogy ezt a szolgáltatást jellemzően azok a megbízók veszik igénybe, akik 750 négyzetméternél nagyobb egybefüggő területre költöznek, de természetesen az sincs kizárva, hogy ennél kisebb projektekben is aktívan közreműködjenek a JLL szakértői.

A cikk a JLL támogatásával készült.


© 2020 (v150.202005)