- Fontos, hogy milyen árat szab meg! Az egyik legfontosabb az eladási ár, hiszen, ha túl magas, akkor esélytelen, hogy továbbadjon az ingatlanán. Értelemszerűen nem olyan pofonegyszerű egy objektív árat megszabni, hiszen sok befolyásoló tényező van jelen, de ilyenkor sokat segíthet egy szakértő felkeresése, aki napi szinten ingatlanokkal foglalkozik. Ha pedig nem érkeznek az érdeklődők és úgy érezzük, hogy az ár a hibás, még mindig nem késő javítani. Az árcsökkenés azonban nem biztos, hogy egy régóta hirdetett ingatlan esetében feltűnik a potenciális érdeklődőknek, ezért is érdemes az Ingatlantájolón hirdetni, ahol az Árfigyelő szolgáltatásnak köszönhetően a Hirdetésfigyelőt beállító érdeklődők rendszeresen értesítést kapnak arról, ha egy az ő szűrési feltételeiknek megfelelő ingatlan ára csökken.
- A hirdetés tartalmának is kiemelt jelentősége van! Egy kreatív és informatív hirdetés segít érdekesebbé és vonzóbbá tenni az ingatlant a potenciális vevők számára. Nemcsak az ingatlan fizikai tulajdonságairól, hanem a környék és a környékbeli szolgáltatások pozitívumairól is érdemes beszámolni. Emellett a hirdetésben feltöltött minőségi fotók és videók segítenek jobban bemutatni az ingatlant és vonzóbbá tenni azt a vevők számára.
- Válassza ki és érje el a megfelelő célcsoportot! A sikeres ingatlaneladás olyan, mint egy jól felépített kártyavár. Ha minden lap a helyén van, akkor eléri célját, azonban, ha egy lap hiányzik, másodpercek alatt összedől a kártyavár. Ezért fontos, hogy a célcsoport alapján szabja személyre hirdetését, hogy az a lehető legvonzóbb legyen a potenciális vevők számára. Ugyanakkor az ármeghatározás mellett pont ugyanolyan jelentőséggel bír, hogy milyen hirdetési portált választ. Az Ingatlantájoló ebben a tekintetben előnyös választás, mivel olyan platform, ahol mind a városi, mind a vidéki ingatlanok iránt megtalálhatók érdeklődők, így elég széles célcsoportot érhet el.Ráadásul a kiemelési csomagokban foglalt szolgáltatások ennek az esélyét még tovább növelik. Már a legkisebb, 14 napos csomag, esetén is lehetővé válik 20 kép feltöltése, aminek stratégiai jelentősége van az ingatlaneladásnál, de választhat 30, 60 vagy 120 napos csomagot is. A kiválasztott csomagtól függően hirdetése akár az Ingatlantájoló facebook oldalán vagy partneroldalain is megjelenhet.
A cikkírással még több érdeklődőt tud bevonzani
Az egyik legklasszabb ajánlat, ami megtalálható az oldalunkon, hogy szakértő újságíró kollégáink cikket írnak az ingatlanáról az Ön igényeinek megfelelően, Önnel szoros együttműködésben, amit az Otthontérkép Magazin felületén jelenítünk meg. A cikket emellett tovább hirdetjük partneroldalainkon és Facebook oldalunkon is, így sokszor elérve akár a 20-25 ezres olvasottságszámot is. Olyan népszerű közéleti és gazdasági oldalak tartoznak partneroldalink közé, mint az mfor.hu, privatbankar.hu és infostart.hu
Legyen mindig az élvonalban!
Hirdetését mindig a listaoldalak legelőkelőbb helyein tudhatja, ha kipróbálja 3 szintű licitrendszerünket, mellyel hirdetését a legjobb helyekre pozícionálhatja, akár területi rendezés, akár bármilyen szűrési feltételekkel kilistázott listaoldal esetén.
Éljen az euróban hirdetés lehetőségével!
Mint ahogy a fent említett opciók, úgy természetesen ez is számos előnnyel jár, és megannyi új érdeklődőt tud bevonzani, legfőképpen a külföldieket. A külföldi érdeklődők is előszeretettel látogatják az oldalt és vásárolnak is ingatlanokat különösen az osztrák határ mentén, a főváros belső kerületeiben és a Balaton környékén. Emellett amiatt is ajánlott euróban megadni az árat, mert az árfolyamveszteség is elkerülhető ezáltal. A rendszer az MNB napi árfolyami adatait felhasználva váltja át forintba az ingatlanok árát és az ár szerinti listázásnál is a találatokat a pénznemektől függetlenül sorrendbe rendezi.