Ne csak hirdesd, add is el gyorsan, jó áron ingatlanodat!

Ingatlaneladásnál a legfőbb cél, hogy az ingatlant a lehető legrövidebb időn belül és a lehető legjobb áron értékesítsük. Ehhez pedig a hirdetésen kívül még jó néhány trükköt érdemes bevetni.

Hirdeted, hirdeted…, de nem mindegy, hogy hogyan!

Először a hirdetés témakörét érdemes körüljárni, nem mindegy ugyanis, hogy hol és milyen hirdetést adunk fel és főleg milyen áron hirdetjük eladó ingatlanunkat. A Hol? kérdésre a legegyszerűbb a válasz, mert persze kitűzhetjük a legközelebbi buszmegállóban is, de attól ne várjunk nagy eredményeket. A hirdetéshez érdemes olyan sokak által látogatott online hirdetőoldalt választani, mint a hosszú évek óta a piacon lévő, nagy tapasztalattal rendelkező Ingatlantájoló.hu, ahol nagyon egyszerűen, néhány lépésben, néhány perc alatt feladhatjuk hirdetésünket, amely ingyenesen egyből két oldalon is, az Ingatlantájoló.hu-n és az Otthontérkép.hu-n is megjelenik. Ezután választhatunk a kiemelési csomagok közül.

Na, de milyet?

És ha már eldöntöttük, hogy az Ingatlantájolót választjuk, akkor azt is el kell dönteni, hogy hogyan is fog majd kinézni az a hirdetés, ha megjelenik. A siker érdekében először is szükségünk lesz nagyon jó minőségű fotókra. Na nem a házi kedvencünkről és a családtagokról, hanem természetesen az ingatlanról, a felsorolt szereplők nélkül. Ahhoz, hogy ezek a fotók tényleg jól sikerüljenek, először nem árt rendet rakni és alaposan kitakarítani. A fotózásnál pedig ügyeljünk a fényviszonyokra és hogy minél nagyobb látószöggel fényképezzünk. Ha úgy érezzük, hogy annyira nem vagyunk profik ebben a kérdésben, akkor kérjük meg egy fotózáshoz nálunk jobban értő ismerősünket, egy igazán drága és exkluzív ingatlan esetében pedig ne a fotóson akarjunk spórolni.

Ha elkészültek a képek, jöhet a szövegírás. Figyeljünk oda, hogy a hirdetés szövege átlátható és informatív legyen, azaz ne tartalmazzon semmi feleslegeset, de legyen benne minden lényeges információ, és jól tagolt legyen, ne folyjon össze a szöveg.

És milyen áron?

Ha a képek és a szöveg megvannak, a hirdetés feltöltése előtt még meg kell határoznod az árat. Érthető, hogy sok pénzt szeretnél kérni az otthonodért, hiszen rengeteget tettél azért, hogy úgy nézzen ki, ahogy kinéz, és persze biztosan elfogult is vagy a saját otthonoddal szemben. A piacon azonban semmit sem lehet eladni, ami túlárazott a kínálati piacon meg pláne nem. Olyan árat érdemes meghatározni, amire harapnak a vevők, ehhez pedig hasznos egy kis kutatást is végezni, hogy miképpen áll jelenleg az ingatlanpiac. Ha ez túl nagy erőfeszítést jelentene, akkor még mindig fel lehet keresni egy ingatlanértékesítéssel foglalkozó szakembert, aki egészen biztos, hogy objektíven képes meghatározni az ingatlanod árát.

De ha már meghirdetted az ingatlant, és úgy tűnik túláraztad, akkor sincs veszve semmi, különösen, ha az Ingatlantájolón hirdetsz. Árat ugyanis bármikor csökkenthetsz, az Ingatlantájoló megújult “Hirdetésfigyelő” funkciójával pedig mindenki azonnal értesül ingatlanod árának csökkentéséről, aki a hirdetésfigyelőben olyan szűrési feltételeket állított be, melyeknek az általad kínált ingatlan megfelel. Hirdetésed így ráadásul ki is emelkedik majd a tömegből, ugyanis azon hirdetett ingatlanok, amelyeknél árváltozás történt a találati listában észrevehetőbbé válnak. A korábbi kínálati ár át lesz húzva, míg a jelenlegi kínálati ár észrevehetőbben jelenik meg. A feltüntetett ár utáni zöld nyíl pedig jelezni fogja, hogy az árat csökkentetted, és ez akár már 1%-os árváltozásnál is meg mutatkozik!

Ha már feltöltöttük a hirdetést, foglalkozzunk is vele!

Ha ezeken a lépéseken túl vagyunk, akkor a hirdetésünk teljesen készen áll arra, hogy fel is töltsük. Ne gondoljunk azonban azt, hogy mindezek után kényelmesen hátradőlhetünk és nincs más dolgunk, mint várni az érdeklődők telefonhívásait.

Most jön a marketing! Először is kiemelési csomagot kell választanunk, amivel egyből 20 db kép feltöltése is lehetővé válik, és attól függően, hogy milyen csomagot választunk, hirdetésünk az Ingatlantájoló social media felületein és partneroldalain is megjelenhet, sőt még cikk is íródhat róla.

 

Az első helyre szeretnél kerülni a találati listán, amikor egy vevő új otthont keres? Most kedvezményesen licitálhatsz az első helyekre az Ingatlantájoló forradalmi és kiváló ár-érték arányú licit szolgáltatására.
Most még a sokat hirdető ingatlanirodákat is könnyen megelőzheted!

 

Legyen hirdetésünk mindig szem előtt

Mindezeket még kiegészíti az Ingatlantájoló rendkívül hasznos és ötletes, 3 szintű licitrendszere, amelynek köszönhetően hirdetésünk nem kell, hogy idővel legördüljön a találati lista első oldaláról, hanem a kreditek segítségével mindig a listaoldalak élén maradhat. Ez a rendszer az egyéni hirdetők és a kisebb irodák között nem tesz különbséget, ugyanolyan feltételekkel kerülhetnek a legjobb helyekre a hirdetéseik.

Magazinba illő otthon? Így vonzzunk be még több érdeklődőt!

Az egyik legklasszabb ajánlat, amit az Ingatlantájolónál találhatunk, hogy az Ingatlantájoló szakértő újságíró kollégái cikket írnak az ingatlanunkról a mi igényeinknek megfelelően, velünk szoros együttműködésben, ami az Otthontérkép Magazin felületén jelenik meg. A cikket emellett partneroldalaikon és Facebook oldalukon is tovább hirdetik.

Hirdethetünk euróban is

Ha ingatlanunk olyan tulajdonságokkal rendelkezik, hogy okkal számíthatunk külföldi érdeklődők jelentkezésére, például Budapest belső kerületeiben, a Balatonnál vagy az osztrák határ mentén fekszik, érdemes euróban is megadni az eladási árat. Az Ingatlantájolón az érdeklődők a különböző ingatlanokat ár alapján is össze tudják hasonlítani, a pénznemtől függetlenül, a váltás pedig automatikusan, az MNB aktuális árfolyama alapján történik.

 

Ingatlant hirdetnél akár Forintban, akár Euróban?
Próbáld ki most egyedülálló szolgáltatásainkat!
Amennyiben az Ingatlantájolón hirdetsz, igény szerint, a 120 napos csomagunk részeként, szerkesztőségünk cikket is ír ingatlanodról, amely partneroldalainkon is megjelenhet, így még gyorsabban értékesítheted ingatlanodat!


Mfor.hu legfrissebb cikkei

Reggelizz, mint egy király!  - Ez az új vendéglátós trend

Reggelizz, mint egy király!  - Ez az új vendéglátós trend

Napunk nyitó étkezése, a reggeli, reneszánszát éli. Bár az orvosok már régóta mondogatják, hogy reggel kell inkább kiadósan enni, mint este, ez eddig nem volt igazán vendéglátós sztártéma. Mostanáig.

Újabb fontos tudnivalók az EP-választásról

Újabb fontos tudnivalók az EP-választásról

Kik és kikre szavazhatnak június 9-én?

Moszkva sikereket akar felmutatni a győzelem napja előtt

Moszkva sikereket akar felmutatni a győzelem napja előtt

Ezek történtek az orosz–ukrán háborúban szombat reggelig.

Az év második felében jön a „konszolidációs program”?

Az év második felében jön a „konszolidációs program”?

Az S&P szerint a költségvetési pálya stabilizálásához vezető lépések egyik rögzítőeleme lesz az esetleges túlzottdeficit-eljárás lehetősége.

© 2024 (v2.202102)